Kaybetmekten korkmamalı insan.Hatta kaybedebileceğini bile bile aklına her koyduğunu yapmaya çalışmalı.Çünkü kaybetmek,sınırlarımızı test etmektir.Kaybetmek,en güzel öğrenme şeklidir.

 Başarı ve içsel doyum,koyulan hedeflerin netice vermesiyle oluşur.Peki başarıyı elde etmek kolay mı?Elbette kolay değil.Başarıya ulaşmak,sadece kaybetmeyi değil,aynı zamanda acıyı,hüznü,hayal kırıklıklarını göze almayı gerektirir.Ama şu bir gerçek ki,idealist ve güzel projelere sahip birçok insan, ideallerinden ve hayallerinden vazgeçip kabul gören,hayatını belli bir standartta devam ettirebileceği alanlara yöneliyor.Neden?Çünkü zihninde var olanlar için uğraşırken,çevresinden duyduğu "zaten olmazdı","boşuna uğraşıyorsun","başka bir iş bak" vb.olumsuz birçok tepkiye dayanamadığından.İşte asıl kayıp budur.Asıl kayıp,geleceğine,hayallerine ve en çok da kendine olan inancını yitirmektir.


            Hayat,hayallerini ve ideallerini ötelemek için çok kısa.O yüzden düşmekten, kaybetmekten korkma.Kaybetmek seni durdurmasın.Hele ki el alem hiç durdurmasın.Çünkü başaracaksın.

Ne diyor Jack Ma?


"Asla pes etme.Bugün zor,yarın daha zor olacak ama,yarından sonra güneşin doğuşunu göreceksin." İdeallerinden vazgeçme ve hayallerinin peşinden git güzel insan.

 Sevgi ve muhabbetle...

( Kaybetmekten Korkma başlıklı yazı Psikolog tarafından 28.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.