Yansıtılanların Arasındaki Boşlukların, Bozularak Silindiğini Ve Anlamsız Boş Kelimelerle Doldurulması Gerçeği…1

boşluk aralarındaki tezat ile ilgili görsel sonucu

   Matematiksel sayılarla önüme her geleni çarpmak toplamak bölmek hayatın kalanını veya sağlamasını yapmama olanak vermeyeceğini bildiğimden, hayatı yaşadıklarımla çarpmak bölmek toplamak kalanının ne olduğunu öğrenmeye ancak bu şekilde varacağımı anladım. Rasyonel sayıların hayat yolunda hayatı anlamama bayağı kesirlerin önümdeki engelleri engelleyemeyeceğini, ancak engellere takılarak kalkmak gerektiğini engelin söyleyeceği için faydasının hiç olmayacağını öğrendim.


  Hayatı öğrenmek için geometrik şekillere de ihtiyacım yok sadece yürümek ve ilerlemek gerektiğini biliyorum sizler gibi. Bunlarla öğrenmeden önce kendimi gerilimlere sokarak gerilmek yerine yürüyerek öğrenmeyi seçtim. Önüme çıkan karışık fikirler tezatlar mezatlar birer sevimli simge şeklinde görünse de, deneyimlerle tezatlıktan kurtardım ben bu şekilde yoğunlaşırken dilim damağım kuruyunca yoğunlaşmanın etkisiyle yağan yağmurla susuzluğumu da giderdim. Öncülük eden hayat öncünün peşinde bir şeyler öğrenmeyi seçen ben yolda birçok yolun olduğunu bu yolların içini gezerek hakikate ulaşılacağını hayat tarafından düşe kalka öğrendim başka türlü nasıl öğrenilir ki? Çeşitli yolların kirliğini tazelenmiş hayatın öğrettiği fikirlerle budayarak temizledim, yani bir taşla üç beş kuş vurmadım uçurdum daldaki kuşları!


Mehmet Aluç


Devam edecek inşAllah
( Yansıtılanların Arasındaki Boşlukların... Gerçeği-1- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 27.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.