Liğme liğme ediyorum yüreğimin benliğini.
Tek tek kanatıyorum yokluğunu içimde, çünkü korkuyorum ya bir gün hepsi aynı anda kabuklarından sıyrılıp kanarlarsa diye...

 Vaktiyle " kehanet " isimli yazı çıkmıştı karşıma
" Sevme bu kadar, gidecek " diye biten.
İnanmamıştım. Ben seni bütün alın yazısı bilimlere inat yazmıştım alnıma.
Tüm kehanetleri yok sayarak. Seni bastığımı zannederken, koca bir acı basmışım bağrıma.

Yere düşmüş bir nar gibiyim ya hani ben, dağıldı tanelerim. Vuruşmalar unutuldu ama "aşk" o hep durur, savaşların tek yara alanı, tek kaybedenidir ama yine de durur. "Nasıl?" diye sorma. 

Düşünsene hayatın kıskacından koşup gelmiştim sana. Dünyanın hiç bir harikasını kabullenmemiştim, gözlerinden başka.
Bilemedim saydam acılar saldığını etrafa. Anlamam da bir hayli acılı oldu. Hâlâ dün gibi aklımda, saydam hüzünlerine çarpan kalbimin sarsıntısını hissettiğim an. 

Acıyor çok!

Çok acıyor!

Matematiksel hesaplar dönüyor beynimde, teoriler kuruyorum, yer yer bilimsel, yer yer ise coğrafi konumlara göre can veriyorum.

Yıldız kaybetmeyle gökyüzü eksilmiyor, gökyüzü olmaktan. Sonbahar geldi diye ağaçlar küsmüyor, sevda bu; yoksun diye terk etmiyor. 

Ben seni etime dokurken nefes nefes, çok eski bir kitaptan, çok yeni bir hikayeye imza atıyodu bedenim. 

Hayat mutlulukta da, acı çektirmesi kadar adil olmalı... 

Adil olmalı !!!

Yanıyor canım

Canım yanıyor

Bırak dokunma !!!

Açıyorum bu gece de bir büyük acı. " Sek olsun " diyor yüreğim. Sek !!! Yarama bastım artık bu illegal aşkı.

Böyle bir ayrılığa da; beyaz kağıda,
kan kırmızısı mürekkeple,
can akıtan 
kelimeler yakışırdı. 

Bedenim tavaf eden sızıları anlattım sana.
Aklımın son kırıntılarıydı bunlar.
Hadi durma topla!!! 

Tuğba Topal

( Bedenimi Tavaf Eden Sızılar 5 başlıklı yazı Tuğba Topal tarafından 27.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.