Bu klinik deneyler artık hayatımızın bir parçası gerçekten. Klinik deneylerden sonra İsviçreli Bilim Adamlarının da katılımı ile yapılan derin araştırmalarda beş dakikadan fazla sakız çiğnendiğinde insanın çenesinin yorulduğu saptanmış...

Bu klinik deneylerde hiç bitmiyor. Müthiş deneyler bunlar bilim dünyasına katkı yapan. Toz deterjanların bir gramının içinde on beş bin sekiz yüz altmış üç adet toz zerreciği bulunduğu saptanmış. Yani, herkes de bulamıyor bu sonucu... Siz neticeye bakın, Hatice'ye de sakın yan gözle bakmayın...

Çay bitkisi üzerine yapılan klinik deneylerde çayların demlenirken üstüne kaynar su döküldükten sonra çok mahcup bir vaziyette kaldıkları ortaya çıkmış. Bu mahcubiyetlerini gidermek için de çay içildikten sonra hemen çöpe dökülmeyip biraz çaydanlıkta bekletilmesi gerekiyormuş. Vallahi ben de kahvecilerin ve kahveci çıraklarının yalancısıyım...

Yine İsviçreli Bilim Adamlarınca yapılan klinik deneylerde, yağmur yağarken, ağzınız havaya doğru açıp da beklediğiniz zaman ağzınıza girecek yağmur damlası sayısını net bilebilmek için rüzgarın da o dakikada nasıl estiğinin bilinmesi gerekiyormuş...

Klinik deneyler son hızla devam etmektedir... Öğrenci evlerinde menemen yaparken öğrencilerin birbirleri ile konuşmaları sırasında biberlerin fazlaca yandığı ve yemeğin lezzetinin bozulduğu saptanmış ki bu müthiş bir bulgu olmuş öğrenciler için...

Yine yapılan klinik deneylerde anne kedilerin yeni doğmuş yavrularını bir yerden bir yere taşırken enselerinden tutmalarının annelik iç güdüsü olduğunu, kedilerin babalarının bu işlere hiç bulaşmadığını saptamışlar... Ayrıca baba kediye sorulduğunda da ''Ben sadece malzemeyi veririm gerisine karışmam.'' dediği saptanmıştır. Bu klinik deneyler de müthiş canım...

Klinikler ve doktorlar üzerime yapılan klinik deneylerde doktor ve hemşirelerin beyaz giymelerinin hasta ve hasta yakınları üzerinde olumlu etkiler yarattığı ve özellikle özel hastanelerde hasta sahiplerinin para öderken ellerini ceplerine çok kolay götürdükleri, bu durumdan da hiç yakınmadığı bilim adamlarınca saptanmış... Peh peh peh! Ne klinik deney yaparlarmış be!

Güneş ve ay bulutların arkasına gizlendiği zaman insanların psikolojisinin nasıl değiştiğini saptamak için yapılan klinik deneylerde insanların güneşe ve aya çok bozulduğu, ama güneşe ay dan biraz daha fazla bozulduğu hatta silahına sarılan bir iki vatandaşın güneşe üç beş şarjör boşalttığı ancak güneşinde onları hiç takmadığı saptanmıştır... Vay be ne müthiş bir şey bu klinik deneyler ve bu klinik deneylere ön ayak olan insanlar... Müthişler müthiş!

( Klinik Deneylerden Sonra Kanıtlandı Bir Çok Şey başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 20.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.