Makale / Eleştri Makaleleri

Eklenme Tarihi : 18.11.2019
Okunma Sayısı : 1429
Yorum Sayısı : 4
ŞİMDİLİK SARI KART- BÖYLE DEVAM EDERSE KIRMIZIYA DA DÖNÜŞEBİLİR.

İnsanlar bir edebiyat sitesine üye oldukları zaman o edebiyat sitesinin belirlediği kurallara uymak zorundadırlar.

Bu bağlamda Edebiyat Evi Sitesi de bir takım kurallar belirlemiştir ve siteye üye olan herkes peşin peşin bu kurallara uymayı kabul etmiş demektir.

Şimdi bu kuralların hepsini birden yazıp da kafa şişirmeyeceğim. Ancak sitede son bir kaç gündür var olan bir durum üzerine site kurallarının üçüncü maddesini bir kez daha hatırlatmakta yarar görüyorum.

Bentlere ve fıkralara ayrılmadan düz bir metin olarak yazılmış olan 3. Maddeyi bölümlere ayırarak yazıyorum.

SİTE KURALLARI  3. MADDE:

a) Başkalarının haklarını çiğneyen
b) Yasadışı söylemler içeren
c) İçinde tehdit edici sözler ve sövgüler bulunduran
d) Kişilere ya da kurumlara gerçek dışı suçlamalarda bulunan
e) Özel veya genel yaşama tecavüz niteliği taşıyan
f) Edebiyat dışı kalem kavgası yaratan
g) Sitemizin huzurunu tehdit eden
h) Yasadışı örgütlerin sözcülüğünü ya da destekleyiciliğini yapan,

Yazılar eklenmesi yasaktır.

Yazı sahipleri yazdıklarından hukuki olarak tek sorumlu olup, sitemiz bu yazılardan dolayı hiçbir hukuki sorumluluk kabul etmez. Bu tip yazılar uyarılmadan silinecek ve yazı sahiplerinin üyelikleri dondurulabilecek veya  iptal edilebilecektir.


Şu andaki mevcut durumda bana göre Site Kuralları 3. Maddesinin  d ve  f  fırkası ile kısmen g fırkası bazı üyeler tarafından çiğnenmiştir.

Gerçek dışı suçlamalar ve özellikle de edebiyat dışı kalem kavgası böylesine güzide bir edebiyat sitesine asla yakışmayan davranışlardır. Bu davranışlar aynı zamanda sitedeki huzuru -direkt tehdit edici bir unsur olmasa da- bozmaktadır.

Takdir edersiniz ki kuralları çiğnemenin mutlak surette bir yaptırımı olması gerekir.

Nitekim bir süre içindeki safrayı dökebilmek amacıyla sitemizi kullanmaya kalkan bir yazar bir kaç uyarıya rağmen tutumunu değiştirmediği için bileti kesilip site ile ilişiği kesildi ( Hacı Kağızman Rumuzlu şahıs.)

Velhasılıkelam sitenin huzuru açısından şimdilik sarı kart  ama  bu tutum devam ederse kırmızı kart da gelebilir.

Sitedeki pek çok yazar içinde aşağı yukarı en yaşlılardan biri olan bir ağabeyiniz olarak uyarayım dedim.

Tüm site sakini arkadaşlarıma, dostlarıma, kardeşlerime selam sevgi ve muhabbetlerimle...
( Şimdilik Sarı Kart- Böyle Devam Ederse Kırmızıya Da Dönüşebilir. başlıklı yazı Sami Biber tarafından 18.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.