ELMAYLA ARMUTLARI KARIŞTIRMAMAK LAZIM!

Birçoğunuz görmüşsünüzdür son birkaç gündür paylaşılan bir bebeğin mevlüt törenini.
Çok şık bir bayan kucağında bebekle özenle süslenmiş bir salona girerken, fonda ninni türü bir müzik çalıyor. Etrafta yine aynı türden kadınlar... Sonra mevlüt başlıyor falan filan...
Genç Anne gerçekten ağır bir durumda öyle ki; kolundaki altın bilezikler ve baştan ayağa eflatun renli kıyafetinin renginde  türbanının üzerine taktığı o garip şapka, ilk bakışta dikkati çeken detaylar.
Güzel bir gün, Allah bağışlasın! Minik yavrusuna Mevlüt yapıyor, saygı duyuyorum tabii ama kardeşim o şaşaa, o...
Ne bileyim anlatmakta zorlanıyorum.
Bunu yapan bir islam kadını!
Kim bilir ne kadar para harcamıştır bu tören için!
Gözümüz yok elbette Allah daha çok versin.!
Ben din adamı değilim, yalnızca bir inanan olarak zoruma gidiyor böyle şeyler.
Kafamdaki sığ bilgilerimle kimseye vaaz verecek, ahkam kesecek derinliğim yok ama söyledim ya zoruma gidiyor be kardeşim; bu nedir yaa?
Sosyal medyada bir arkadaşımın yaptığı yemeği paylaşmasına bile kızarken gözümüze sokulan bu israf, bu gösteriş içimi kanatıyor.
Bildiğim ve mantığımın kabul ettiği şey; yalnız İslam'da değil tüm dinlerde gösteriş ve israf haramdır.
Belki de bu niyetle yapmıyorlar bu işleri ama o görüntüyle inancıma zarar veriyor bu kişiler ve bunları şiddetle kınıyorum.
Aynı şekilde kıyafetinden Müslüman olduğunu zannettiğimiz nice bayan arkadaşlarımız, değil bir erkeği bir kadını bile tahrik eder nitelikte giyimi ve makyajı ile inancımıza zarar verdiğinin farkında bile değil. Hele bazen "Pes!" dedirten elinde kadehle çekilmiş fotoğrafını paylaşmasının anlamını ise anlamak mümkün değil.
İslam yalnızca örtünmek değildir!
İslam kameralar önünde ihtiyaç sahibi insanlara "Bakın ben bu aç köpekleri besliyorum! “ (çok çok özür dilerim) demek değildir!
İslam " Nasıl olsa beni kimse görmüyor! "diyerek toplum içinde yapamadıklarını, yalnızken yapmak değildir!
İslam her an her yerde Yaratanın var olduğunu  düşünerek hareket etmektir!
Kimsenin inancıyla bu güne kadar işim olmadı, kimseye bu konuda zerre kadar bir şey sormadım saygı duydum ama bu iş başka!
Seninle ortak olan değerlerime zarar verirsen karşına dikilirim kardeşim, izin vermem.
Ya adam gibi inan, ya da inancıma zarar verme!
Seni gören inancı zayıf ya da inançsız insanları
"İslam buysa ben asla Müslüman değilim!" deme noktasına getiriyorsun
Hiç olmazsa şunu düşünmek gerekir; bir kişi Allah yoluna dönecekse ve seni görüp vazgeçerse, onu günahı da vebali de senin boynunadır ve bunun hesabını öte alemde vereceksin!
Ve bir sözüm de bunları sayfalarında paylaşan arkadaşlarıma "Lütfen onlar için zamanınızı ve bizim enerjimizi tüketmeyin!"
İslam akıldır!
İslam saygıdır!
İslam sevgidir!
İslam paylaşmaktır!
İslam kendini geliştirmek, ilim Çin'de bile olsa onu aramaktır.
İslam kendini zamana entegre edebilmektir!
İslam yobazlık değil, yobazlıkla mücadele etmektir! 
İslam Allah'ın  yaratığı her şeyi korumaktır!

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
18 Kasım 2019
( Elmayla Armutları Karıştırmamak Lazım! başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 18.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.