OĞUZHAN SAYGILIDAN SÖZ EDİYORUM

          Ahmet AYAZ

        Gaziantep Güneş Gazetesi 13 Kasım 2019

          Saygıdeğer okurlarım. Bu gün köşemde Gaziantep Şahinbey Araştırma ve Uygulama Hastanesi Göz Kliniğinde Prof. Dr. Oğuzhan Saygılıdan söz ediyorum. Bir gazeteci gözüyle gördüğüm güzellikleri yazmayı çok severim. Olumsuzlukları da yazarken çok üzülürüm. Prof. Dr. Oğuzhan saygılı hakkında yazmaz isem kendimde bir eksiklik olduğunu bilmem gerekir diye düşündüm ve şimdi yazıyorum. Prof. Dr. Saygılı eşi ve benzeri az  görülen bir bilim adamıdır. Mesleğine âşık, insanlara âşık, insan sevgisiyle dopdolu bir hekimdir. Hayatının en verimli çağında insan sağlığına emek veriyor ve bu yolda koşturmaca yaşıyor. Prof.  Dr. Oğuzhan Saygılı ögle öncesi hasta ameliyatına giriyor, öğle tatilinde yemek molası vermeden hasta muayenesi için göz plikliğine koşar adımlarla geliyor. Ben arkasından kendisine yetişmek  istesem koşmam gerekiyor. Maşallah bu denli hareketli ve güçlüdür. Tıpkı abisi  Prof. Dr. Halil Saygılı  gibi. O’nunda burada kulaklarını çınlatayım diyorum. İnşallah  sesimizi duyar.

         Prof. Dr. Oğuzhan Saygılı 31 Ekim 2019 Perşembe günü saat 12.15 de ameliyattan çıkmış, göz polikliniğine koşar adımlarla geldi. Belki 25-30 hastanın aralıksız olarak göz muayenesini yaptı. Poliklinik 4. karınca  gibi hasta kaynıyor. Kimseye kızıp  öfkelenmeden, sesini yükseltmeden bu kadar hastayı güler yüzle, tatlı dil ile muayene  yaptı. Beni de bir tarafa oturtup bekletti. En son  olarak eşim Selvi Bozgeyik  Ayaz’ın muayenesini yaptı ve yarın ameliyata alıyorum saat 11.00 de sizi bekliyorum dedi. Ertesi gün verdiği takvim saatinde, biz hastane salonunda beklerken koşar adımlarla hastaneye  geldi. Ben bir şiirimde demiştim ki; “Ne gökte melek arayın, ne yeryüzünde şeytan. Melekte siz, şeytanda siz. Bir de bunu bilseniz” demiştim.  İşte Prof.  Dr. Oğuzhan saygılı da, Rasim Hengirmen’in tabiri ile yeryüzünde bir melektir.  Allah böyle tabiplerimizin, bilim ve ilim adamlarımızın sayılarını çoğaltsın diye dua ediyorum. Bunlara da Allah sağlıklı bir yaşam nasip etsin. Şimdi aşağıya kısa bir özgeçmişini alıyorum. Beraber paylaşalım diyorum.

Prof. Dr. Oğuzhan Saygılı 1965 yılında Gaziantep'te doğdu. İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi'nden 1988 yılında mezun oldu. ... Gaziantep Üniversitesi Tıp Fakültesi Göz Hastalıkları Anabilim Dalı'nda 2007 yılında göreve başlayan Prof. DrOğuzhan Saygılı kliniksel uzmanlık alanı göz hastalıklarında görev yapmaktadır. Kendisine yaşamı boyunca selam ve saygılarımı sunarken, başarılı çalışmalarının devamını diliyorum. Ayrıca  Prof. Dr. Oğuzhan Saygılı’ya selam ve saygılar diyorum. Hastalarına göstermiş olduğu ilgi  ve alakadan dolayı teşekkür ediyorum. Muallim Naci diyor ki “Marifet iltifata tabidir. İltifatsız meta zayidir” diyor. Bunu düşünerek bu yazımı kaleme aldım ve bu yazımı tıp doktorlarının okumalarını istiyorum.

       Saygıdeğer okurlarım. Beni unutmayın, sohbet köşemde sizler ile yeniden buluşalım. En güzel ve mutluluk dolu günler hep ve hepimizin olsun. Hoşça ve dostça kalınız diyorum.

      

( Oğuzhan Saygılıdan Söz Ediyorum başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 13.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.