Kaçmasın istiyorum keçilerim, keçileri kaçırmayayım istiyorum, ama olmuyor. Şu yaşananlara bakar mısınız? İnsanlar yokluk ile yoksulluk ile boğuşuyor. Dünya hiç bu kadar ölüm ve savaşların kol gezdiği bir dönem daha görmemişti... Ben nasıl kaçırmayayım keçileri de, aklımı beş karış tavana çıkmasın?

Küçücük çocuklara hırsızlık yaptırıyorlar, anne ve babaları, biliyorlar ki onlar yakalanırsa fazla da ceza almazlar. Ama ya ahlak, ya onur, gurur, namus bunlar ne olacak. Bir kere ayaklar altına alındı mı tekrar onları kazanmak çok zor, hatta imkansız hale gelecek... Böyle olaylar yaşanır da keçilerim durur mu? İllaki kaçacaklar...

Filistinli bir kız çocuğunu, insanlık ile zerre alakası olmayanlar ortalarına almış zevk için vuruyorlar, bir de bunu utanmadan filme alıp yayınlıyorlar... Mecid-i Aksa’mızın altını oyup da yıkmaya çalışanların akrabaları bunlar. Aynı tastan su içip, aynı kaptan yemek yiyorlar, ama aslında karınlarına ateş dolduruyorlar farkında değiller...

Yıllardır İstanbul’da deprem bekleniyor, ama bazı insan müsveddelerin de yürekler, akıl, vicdan çoktan yerle bir olmuş zaten. Bu yıkılmış insanların arasında doğrular, namuslular olarak yaşamaya çalışıyor azınlıkta kalanlar...

Hala trafikte makas atan, dirift yapan, silahı ile havaya ateş eden, gıcıklık yapmaya çalışan magandalar hem beni hem de toplumu gerim gerim geriyorlar... Onların yüzünden sinirlenip, küfür edip günaha giriyoruz... Bölücüler, vatan hainleri yaptıklarından yapacaklarından bir türlü vazgeçmiyorlar. Benim vergilerimden maaş alıp ki haram zıkkım olsun lafını hiç esirgemem onlara, vatana hainlikten geri durmuyorlar... Bu kadar alçağın olduğu yerde, benim keçilerim de durur mu, kaçıyorlar haliyle...
( Keçilerimi Tutacak Birilerini Bulabilir Miyim başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.