yerden yüksek hayatlar kurduk kendimize kimselerin yetişemediği yerlere...bazen kendimizin bile zorlandığı yükseklerde bulduk kendimizi...öylesine erişilmez yerlerde sakladık ki hislerimizi erişmek isteyenler ya yorgun düşdüler ya da boyları yetmedi ..sonra dövünüp durduk bizi kimse anlamıyor ..kimseler bizi sevmiyor diye...dövündükçe  bağırdıkça kendi sessimizi duyamaz olduk ve sonunda kendimizde inandık bu yalana.... hep bir bahane bulduk  ayaklar altında ezilsin istemediğimizden belkide ,belkide yükseklerde saklarsak duygularımızı ancak ona hak eden ulaşsın diye düşündük ..ama her ne düşündüysek yanlış düşündük... yanlış bir düşünce yüzünden yalnız birer insan olduk... öyle büyüttük ki ve öylesine abartık ki  aşk için sevgi için dostluk iç gereken şeyleri  ve onlara öyle anlamlar yükledik ki  ,öylesine parayla pulla ölçtük ki her şeyi... yerden yükseldikçe yükseldi  ...o yükseldikçe sevginin değeri aksine artmadı eksildi... ama biz ancak o çıktığımız yüksek yerden tepe aşağıya düşünce bunu anladık... 
oysa  öylesine yakındı ki .. tam  göz hizasında bir bakışta, tam dudak kıvrımında bir gülüşte , sıcacık bir kelimede, samimi bir sözde bazen hiç konuşmadan susmakta,bazende avaz avaz bağırma da, sol yanımızın kuş gibi çırpınışında...
 yerden yüksek hayatlar kurduk kendimize  ...kendimizin bile ulaşamadığı.... kıymetli şeyler yüksekte saklanır kelimesini yanlış anladık biz....en sonunda yerden yüksekte kaldı hep sevdiklerimiz... erişemediler... erişemedik biz....

silgisizce dip not
( Yerden Yüksek Hayatlar başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 13.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.