EN GÜZEL UMUTLARI; DOĞURSUN ZAMAN!


Canımız sıkkınken, başımız darda iken veya çok sevinçli ve mutluyken bile; uykularımızı böler hayaller kurar dualar ederiz... Değil mi ? Herkes öyledir sanırım, yok değilse; en azından ben öyleyim...

Hiç kimse kötü hayaller kurmaz, hep en güzelini kurar olamayacağını bilse de hayal eder...Hayallerimiz gelecekten bir önsezidir bazen; bizlere...

Allah takdir ederse olur, sen yeter ki hayal et umudun olsun...

Bir olay yaşadığınızda ben bunu daha önce yaşamıştım, her şey her hareket, her söz aynı dediğiniz oldu mu hiç ? bana oldu bir çok kez... Hayallerimiz sonradan yaşayacağımız Allah tarafından bize gösterilen bir ön film gibi.
Allah’ın bize bahşettiği büyük yeteneklerden biridir hayal kurabilmek...


Hayalleri ve duaları olmasaydı, biz insanların umutlarımız da olmaz; en ufak darbede yıkılır doğrulamazdık ve hayatta hiç bir acıya dayanamazdık...


Hayallerimiz kendimiz ve sevdiklerimiz için bir film sahnesi kurup beynimizde bizzat yaşatarak kendimize öylesi olsun istediklerimizdir.


Hiç bir insan kendisi ve sevdikleri için kötü bir şeyi hayal edip istemez...Hayallerimize dua katar isteriz, hayal ettiklerimiz gerçek olsunlar diye, bizleri yoktan var eden yüce mevlamızdan...


O, ol derse her şey olur hayırlısını istemek bize düşendir...Allah gerçeğe dönüştürüp yaşatsın bizlere hayallerimizi...Hayalde ve gerçekte ettiğimiz tüm dualarımızı kabul etsin. İNŞALLAH AMİNNNNNN



12 Ağustos 10:29 2016
Mlk Tryk
( En Güzel Umutları; Doğursun Zaman! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 2.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.