Yılan kedinin civarlarında dolaşırken kedinin ilgisini çeker. Kedi, bir sokak kedisidir, bir yerlerden yemek bulamadığı için aç, aç olduğu için de canı sıkkındır. Yılanın yanına yanaşır ve düşünür;' bu nasıl bir şey, ip gibi şekli var ama kıvrılarak hareket ediyor'. Yılana pati atarak oyuncak gibi oynamaya başlar. Kedi;' nesin oğlum sen, kendini ne sanıyon, benim bölgeme girdin'. Yılanın canı yanınca yılan da;' ah ne vuruyon ulan, ben yoluma gidiyom' der ve yılan da saldırır. Kedi hem karnı aç hem de canı sıkkın olduğu için;' ben seni salmam, zaten karnım çok aç belki seninle biraz eğlenir ve karnımı doyururum'. Kedi vurur ve yılan da saldırır. Ama ikisinin de bilmediği şeyler vardır. Kedinin bilmediği yılanın ne kadar zehirli olduğu yılanın bilmediği ise kedinin ne kadar atik, aç ve inatçı olduğudur. Kedi;' bu meydanın kralı benim ulan' der ve defalarca pati atar yılana. Canı acıyan yılan;' görürüz kimmiş kral' diye saldırmaya başlayınca kedi hemen geri atılır ama vazgeçmez. Çünkü karnı açtır. Yine defalarca pati atar yılana ve yılanı yorar. Ama yılanın da iki şansı vardır. Yılan düşünür kendi kendine;' Ya kalıp ölüm kalım savaşına girecem ya da belki bir şansım olur diye kaçacam'. Fakat kaçmaya çalışsa kedi peşini bırakmıyor. En sonunda kalıp savaşmaya devam eder. Kedi yılanın yorulduğunu anlayarak ve yaralı olduğunu bilerek saldırmaya devam eder, kedi yılana;' ne oldu kobra oldun mu şimdi manşetlerde haberlere dobra' der. En sonunda kedi yılanın başından yakalar, biraz çiğner ve hırpalar. En sonunda kedinin de yılanın da söyleyeceği son sözleri olur. Yılan;'Geldik Bulduk Papazı Sonunda'der. Ve kedi;' Durduk Durduk Turnayı Gözünden Vurduk'der. Kedi kazanır ve yemeğini afiyetle yediği gibi diğer kedi arkadaşlarına da anlatacak çok şeyi olur. Kendisini gururlu, cesaretli, yürekli bir kedi olarak tanır artık herkes...

                                                                                                                 BeniTan
( Kedi Yılan Kavgası başlıklı yazı BeniTan tarafından 26.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.