AKIL, YÜREK, VİCDAN VE İNSAN!



Yüreğimizde kir, aklımızda uyduruk şüpheler varsa! Önce onlardan bir güzel arınalım.. Ve aynaya ondan sonra bir bakalım, yüzümüzü görmek için değil, yüreğimizi özümüzü gösteren, vicdan aynamız varya ona... Tertemiz mi? Bakalım aklımızla yüreğimiz.. Zaten azda olsa yüze yansır yürekteki nur ve kir...


Vicdanımız ak ise; Öncelikle kendimizden başlayıp, sonra herkesi eğitici olarak eleştirebiliriz, gördüğümüz, ve devamında göreceğimiz hatalar veya güzellikler adına!.


Temiz aklımız, temiz yüreğimiz temiz vicdanımız, var ise ruhumuzda!
Kendimize yapılmasını istemediğimizi kimseye yapamayız değil mi? Yapmamalıyız..


Her insanın vicdanı kendi mahkemesinin hakimidir, Allahın adaleti hüküm sürer vicdanımızda Yaradan bizi vicdansız bırakmamışsa, yetkiyi kötüye kullanıp elimizden almamışsa. Eğer aldıysa bizden o imtiyazı zaten bize CEHENNEMden öte köy yoktur dahasında diyorum ki biline, öncelikle tabiiki k e n d i m e. Ben uymazsam vicdanımın sesine diyemem ki başkasına vicdanını dinle doğrusu budur diye.


Kir pas içinde olan, akılda ve yürektekiler, kendilerini; Kendi vicdanında aklanmak için, etrafında kir pas arar, bak der bu benden kirli, ben ondan çok daha temizim..
Allah öylelerinin şerrinden ve öyle olmaktan korusun cümlemizi...amin!...



Hey bir tek kendisini hatasız ve de günahsız sananlar, içinizde kim ise gerçekten hiç günahsız o atsın günahkar gördüklerinize ilk taşı hadiiii...




25 Ekim 2019
Mlk tryk
( Akıl, Yürek, Vicdan Ve İnsan! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 25.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.