ŞÜKRÜ KEÇECİ’NİN  TABUDU ARDINDAN

  Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 15 Ekim 2019

………………………………………….

 

 

        Allah acı haber vermesin diyoruz  ama, işte bir acı haber. Bu kötü  haberi  ilk olarak Ayşe Nur Yılmazer Hanımefendiden aldım.    

        Gaziantep'in tanınmış ve  sevilen   simalarından olan Opr.  Doktor Şükrü Keçeci, yaşamını yitirdi. Merhum Keçeci, Türk Sanat  musikisi ve klasik musikiyi sevdiren bir sima olarak bir çok insanın gönlünde taht kurmuştu. Kadın Hastalıkları Uzmanı Opr. Dr.  Şükrü Keçeci'nin cenazesi (10.10.2019 Perşembe) günü öğle namazına müteakip Asri Mezarlık içerisinde bulunan Bahaddin Nakıboğlu camiinden alınarak toprağa verildi.

       Opr. Dr. Şükrü Keçeci Gaziantep doğumevi Hastanesinin Baştabibi iken, Doğumevi Hastanesi yanmıştı. O tarihlerde bende Çocuk Hastanesi memuru iken, doğumevi Hastanesi, Çocuk Hastanesine taşınmıştı. Rahmetliye Ses Sanatçısı Taner Şener derlerdi. Asıl lakabı ise,  çalışkanlığından ve hareketliliğinden dolayı (ATOM KARINCA) idi. Kendisi ile çok yakından tanışıyorduk.

        Birgün Kültür Müdürlüğünde kendisi ile karşılaştığımızda “Sana çok kırgınım hem de öfkeliyim. Yayımlamış olduğun “Gaziantep’te Kültür Sanat ve Edebiyatta İz Bırakanlar” adlı kitabında sadece adım geçiyor. Kültür ve Sanata hizmetim bu kadar mı idi?” diyerek bana  sitem etmişti. Bende, özgeçmişinizi alacaktım, Prof. Dr. Mehmet Mutaf Telefonuma çıkmayınca canım sıkıldı, sadece adınızdan ünvanınızdan  söz  ettim hocam diyerek kendisinden özür dilemiştim. Arada sırada korosuna dinleyici olarak giderdim. Bir gün sazları  ve sesleri çok beğenince, “Ne yazık ki Gaziantep’in sizden  haberi yoktur” demişti. Çok hassas olduğundan bir solo yapmak istiyorum demeye ve şarkı söylemeye cesaret edemezdim korosunda.

       Rahmetlinin  vefatını duyunca şoke oldum. Hemen baş sağlığı dilemek için 0532 242 0711 Nolu telefon numarasını çaldırdım ve ulaşamadım. Tekrar diyorum, mekanı  cennet olsun. Allah rahmetini esirgemez inşallah diyorum.

       Ayrıca Şehitkamil Belediyesinde Başkan Yardımcısı olarak görev yapan kızı Lebriz Güzelbey, yerine bıraktığı Gaziantep Valiliği İl Kültür Müdürlüğü Klasik Türk Musikisi Koro Şefi Necla Uzmen, Koroda Şan dersi veren Çocuk Hastalıkları Uzmanı  Dr. Selçuk Dai, Eğitimci Ud Sanatçısı-Bestekar Ahmet Çakır başta olmak üzere, tüm yakınlarına ve sevenlerine sağlık ve afiyetler diliyorum.

( Şükrü Keçecinin Tabutu Ardından başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 15.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.