Karakter sahibi insan hayata noktalar koyar. Sürüleşen tipler ise sürekli silgi arar. (2019)


 

Bir şiirde aşkı en iyi anlatan dize kovana hâkim olan ecedir.  Ecesiz kovan gecedir. (2019)


 

Kornayı korno zannedenler yüzünden yürek kulaklarımız sağır oluyor. (2019)


 

Sıla hastaların hâfızasında bir masal diyârıdır. Ulaşmak isteyen er kişi Kaf dağını aşmalıdır. (2019)


 

‘’Uykusuzluk’’ kendini tanımaya vesîle olurken ’’ uykuculuk’’ kendinden uzaklaşmaya sebep olur. (2019)


 

İsrâfta ittifâk kuran rûhlar boşa geçirilen zamanın itirâfçılarıdır. (2019)


 

Her konuda fikir beyân etmeye kalkan denizde bir damla olduğunu unutmuş demektir. (2019)


 

Hayatımızdan akîde şekerini çıkaralı ne akitleşme kaldı ne de güvenme  duygusunun tadı. Rant ve çıkar ilişkisi oldu güvenin adı. (2019)


 

Ay ışığı ile his değiştiren insan yalnızlığın kıymetini bilen bir lisândır. (2019)


 

Merhamet rûhu besler. Rûh sâdeliği sever. Gösterişe bürünen merhamet rûhu zedeler. (2019)


 

Dursun Tiftik

 

 

( Yansımalar-44 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 9.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.