YOZGAT VALİ YARDIMCISI ŞÜKRÜ ÇAKIR’A VEDA GECESİ

             Yaş haddi nedeniyle emekliye ayrılan Yozgat Vali Yardımcısı Şükrü Çakır’a Dernek Başkanları tarafından Veda Gecesi düzenlendi. Veda Gecesi Programına Yozgat Vali Yardımcısı Turgay Ergin, Yozgat Belediye Başkan Yardımcısı Talip Karslıoğlu, Sivil Toplumla İlişkiler İl Müdürü Hakkı Yurtlu ve çok sayıda dernek başkanı ile dernek temsilcisi katıldılar.

             Duygu yüklü programa şairler şiir yorumları ile ozanlar saz ve sözleriyle renk kattılar. Şükrü Çakır adına yazılan şiirini yorumlayan Sivil Toplumla İlişkiler İl Müdürü Hakkı Yurtlu büyük alkış aldı. Zaman zaman duygusal anlar yaşandı. Yozgatlı Sanatçı Gülay Korkmaz türküleri ile İlahi Sanatçısı Recep Kunduz ilahisi ile ve Din Görevlisi Bekir Şavaş güzel sesiyle ilahi sunup geceyi renklendirdiler. Konukların şiir yorumları da ilgiyle takip edildi ve coşkuyla alkışlandı.

              Programda Vali Yardımcısı Turgay Ergin bir konuşma yaparak espiri ile gelen gideni aratır deyip: Şükrü Çakır’a duyulan sevgi ve ilgiden mutlu olduklarını ifade etti ve elimizden geldiğince Yozgat ve Yozgat halkına hizmet etmeye çalışacağız dedi.

               Adına Veda Gecesi düzenlenen Şükrü Çakır’da Yozgat için yazdığı” Süper Yozgat” şiirini yorumladı. Çakır, yaptığı konuşmada kendisi için yapılan Veda Gecesini düzenleyenlere teşekkür etti. Oldukça duygulandığını dile getirdi:” Yozgat’ı ve Yozgatlıları unutmayacağız, uzaktan da olsa takip etmeye devam edeceğiz” dedi ve Yozgat için duygularını yazılı halde ulaştıracağı sözünü verdi. “ Artık Yozgatlıların İzmit- Kocaeli’nde bir evi var, sizleri oraya bekliyoruz” dedi. Programın sunumunu Yozgat Şairler ve Yazarlar Dernek Başkanı gazeteci,şair, yazar Ahmet Sargın yaptı. Tören sonunda Çakır’a gecenin anısına küçük bir hediye takdiminde bulunuldu.

              Haber Yorum: Ahmet SARGIN: Yozgat Şairler ve Yazarlar Derneği Başkanı

( Yozgat Vali Yardımcısı Şükrü Çakıra Veda Gecesi başlıklı yazı Ahmet SARGIN tarafından 8.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.