Hep canı yanan ben mi olacağım

Canımın yandığı gibi canını yakmadığım için canı yanan hep ben mi olacağım…!?

Peki neden?

Kendi kendime soruyorum ama cevabını bir türlü bulamıyorum ve kendime neden diye sormaktan korkuyorum.

Korkumun sebebi ne

Korkumun cevabı ne

… bilmiyorum

… bilmiyorum

… bulamıyor

… soramıyorum

Bir türlü içinden çıkamadığım soruların beni alıp götürmesinden korkarak yaşamaktan korkuyorum…

Ben kimim, neyim,

Ben nedenim?

Sağıma bakıyorum soluma bakıyorum başımı kaldırıp gökyüzüne bakamıyorum…

Halbuki başımı gökyüzüne kaldırdığım anda dualarımın kabul olacağını bildiğim halde gökyüzüne bakamıyorum…

Oysa gökyüzünde yeşerecek tazecik umutlarım vardı benim

Gökyüzünde dualarımı kabul edecek bir Tanrım…

Ellerimi gökyüzüne açmam için bir sebebim var!
( Ben Kimim başlıklı yazı Halakaçayır tarafından 29.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.