KABUL OLMAYAN DUA YOKTUR! 
 

 

Her şer' de bile, bizim için hayır vardır. 

 

HAYIR DİLEYEN, HAYIR BULUR! 

 

Bizi Yaradana, yüreğimize sevgi doldurana, ruhumuzu güzellikle donatana, nimetleriyle doyurana, hayırla el açtığımızda kabul olur, icabet eder rabbim o duamıza. 

 

OL DER, OLDURUR! 

 

Kabul olmadı vesvesesine kapılmayalım, kabul olmadı duam demem asla hiç bir zaman, bilirim ki, o duam belki görünmez bir müsibeti hastalığı derdi başımdan savdı. 


Veya bir günahımın oldu belki de kefareti, kim bilebilir ki rabbimizden başka. 
Ellerimizi her zaman açalım hayır dilenen dualara, rabbim sevdiği kullarını koymaz darda. 


Neye yararız duamız da olmasa, inanç varsa eller açılır duaya. 


Allahın hoşnutluğu değsin dualarımıza inşallah. Amin; Yüreğimden, Allah rızası için yürekten edilen tüm dualara...

 

BİZ İSTEMESİNİ BİLDİKTEN SONRA, KABUL OLMAYAN DUA YOKTUR!



19. 09. 2019 
Mlk Tryk


( Kabul Olmayan Dua Yoktur! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 19.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.