UYAN TÜRKİYE UYAN, TAŞERONLARIN YÜREĞİ OLMAZ 

 3 Eylül'de HDP binası önünde çocukları için oturum eylemine başlayan ve HDP' lilerden çocuklarını isteyen Anaların sesine kulak kapatamayız. Cumartesi anneleri olsun,Şehit anneleri olsun bunlar birer annedir. Evlatlarını istemeleri kadar doğal birşey olamaz. Bu anneler acaba o istediği, kaybolan ve şehit düşen evlatlarını nasıl ve ne şekilde büyütmüşler? Kimi yarı aç,yarı tok... Kimi kazma, kürek vurarak kazandığı parayla o evlatlarına bakıp büyütüyorlar. Sonradan asker ocağına gönderip vatanı korusunlar diyorlar. Ve sonrası, " Oğlunuz Şehit edildi." haberi ile yıkılan ailer ve anneler. Yada her hafta oturum eylemi yapan "Cumartesi anneleri" çocukları kaybolmuş veya kaçırılmış yada meçhul ölüm gibileri...

 Ve şimdi 1984 yılından beri Türkiye' nin kanayan yarası terör ve pkk' nın eline düşmüş gençlerin annelerinin haykırışları Diyarbakır'da yükseliyor. Bunlar Ana...Ciğerleri yanan birer Ana bunlar. Hiç bir zaman insan ölümleri üzerinde siyaset yapılmaz. Ve hiç bir zaman canlıları öldürüp hak talep edilmez. Veren canı yanlız Cenabı Allah alır. Kulun hadine mi bir canlının hayatına son vermek? Siyaset; Insanların huzur, refah ve barış içinde yaşaması içindir.

 Evet, 2009 yılında başlayan bir çözüm süreci vardı. Bu çözüm sürecinde herşey güzel gidiyor ken, 2011 de yine çıkan çatışmalarla süreç sonlandırıldı. Tabii ki nedeni dolmabahçe' de HDP' lilerin masada kabul edilmeyen 10 maddelik istek raporuydu. Şimdi tekrar neden bir çözüm süreci başlatılmasın. Uygun şartlarla, uygun taleplerle Türkiye'de artık bu sorun çözülsün. Bu vatan Türkün,Kürdün,Lazın, Arabın... Bu Vatan hepimizin. Onu dış güçlere karşı korumak biz Kürdün, Türkün,Lazın ve Arabın görevidir. Kürdün vatanı Türkiye' dir. Bu topraklar için can veren Kürtlerin anavatanıdır Anadolu toprakları. 

Bu dağa çıkarılan gençlere, yada şehit edilen yavrularımıza yazık değil mi? Yüreği kor ateşler gibi yanan ve HDP il binasının önünde eylem yapan annelerin sesini duyun!!! Acılar, hiç kimseye bir fayda getirmez. Silahların gölgesinde yaşamak ölümle eşit seviyededir. Neden ölüm seçilsin? Yaşatıp ve yaşamak varken çözülmeyecek hiç bir sorun yoktur. Türkiye artık terörle değil, daha demokratik ve daha barışçıl bir ülke olarak konuşulsun. Evet, artık hiç bir anne oğlunun şehit edilmesini istemiyor. Aynı şekilde hiç bir anne evladının pkk tarafında dağa çıkarılmasını ve Türkiye'ye karşı savaşmasını istemiyor. Bu annelerin acılarına kulak verin ve sesiz kalmayın!!! 

          Allah'a emanet olun. /Kâmile Özdemir 
( Uyan Türkiye Uyan Taşeronların Yüreği Olmaz başlıklı yazı Kamile Özdem tarafından 14.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.