’’Kadıköy Anadolu Lisesi’nde eğitim öğretim yılının ilk gününde, okula giriş yapan ve çömez denilen öğrencilerin üzerine her yıl simit atılıyor.’’BASINDAN


Millet yemeye ekmek bulamaz bunlar ekmekten daha pahalı olan simitleri öğrencilerin üzerilerine atıyorlar... Neresi burası? Kadıköy Anadolu Lisesi... Yazıklar olsun, böyle gelenek, böyle bir davranış olmaz, olamaz... Nitekim sosyal medyada da bir çok tepkiler aldılar...

Kim çıkardıysa bu salakça ve hiç de hoş olmayan davranış kalıbını yazıklar olsun. Okul Müdürü ve okul yöneticileri de yok mu bu okulda doğru düzgün? Neden müdahale etmezler böyle bir salaklığa, böyle bir aymazlığa...

Allah’ın ayetini de mi bilmezler ’’İsraf edenler şeytanların kardeşleri olmuşlardır.’’ Bu çocuklar daha lise talebesi, bu işin bilincinde olmayabilirler... Orada ki eğitimciler, öğretmenler, müdür yardımcıları, sizinde mi yapılan bu olaya, bu nimete adeta edilen hakarete sesiniz çıkmıyor? Şeytan ile kardeş mi yapmak istiyorsunuz, daha bu yaşlarında bu çocukları? Çok yazık...

Hiç mi gözünüz görmüyor, hiç mi seyretmiyorsunuz, o Afrika’da ki belgesellerde bir yudum su için, bir lokma ekmek için ağlaşan ve sesi çıkmayan gariban Afrikalı Çocukları... Onlar sizin bu yaptıklarınızı görseler, herhalde içleri parçalanır, bizim de içimizin parçalandığı gibi bu durumda...

Bu çocuklar büyüyecek de bu memlekette kilit noktalara, önemli göreveler gelecek, sonrada memleketin kaderinde söz sahibi olacaklar? Biz de inanalım mı buna? Biz ki yolda bile ekmek görsek onu alıp, üç kere öptükten sonra kenara koyan bir millettik... Oradan buralara bu saygısız davranış kalıplarına nasıl geldik, önce bunu sorgulamamız lazım diye de düşünmeden edemiyorum...
( Millet Ekmek Bulamazken Şunların Yaptıklarına Bak başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 10.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.