Hemen hemen hepimizin ağzında pelesenk olmuş bir kelime vardır:Tarih Tekerrür Eder!!!.
Etmez kardeşim.Tarih tekerrür etmez.İnsanlar hep benzer hata ve aptallıkları yaparlar,suçu da tarihe atarlar.Tarih yaşanılan zamandır.Geri sar tuşu mu var ki tekrar etsin.İnsanların nefislerinin,lüzumsuz hiper egolarının tahrikiyle hatalarını yaparlar.İş işten geçince de Yandı gülüm keten helva!Biz Türkler 16 devleti aynı hatalarla yıkmadık mı?Yerlerine yenisini kurduk onları da aynı hatalarla yıktık.Baktık olmayacak Çılgın Türkleri uyandırdık eskiden olduğu gibi.Tarih tekrar tekerrür etti!? 96 yıl sonra hala en ufak rüzgarda sallanıyoruz.Tarih mi tekerrür etti?Hayır kardeşim hayır.Hiç İbret alınsaydı tarih tekerrür eder miydi? 
 
( Tarih Tekerrür Etmez başlıklı yazı Mustafa ESER tarafından 5.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.