OS*RUKTAN TAYYARE DERNEĞİ 

Maalesef ki maalesef... 
Toplum olarak geldiğimiz şu duruma bir bakın😔

Önüne gelen dernek açıyor ve kafasına göre işler yapmaya başlıyor. Kimisi derneğin başına dini bir kelime ekleyip dindarmış gibi görünerek mütedeyyin insanları sömürüyor; kimisi milliyetçiliği çağrıştıran bir kelime ekleyip faşizmi kaşıyarak belli toplulukları istismar ediyor, kimisi dernek adı altında kumar oynatıp fuhuş yaptırıyor; kimisi...

Velhasılı kafasına göre dernek açan herkes kendine göre bir yol tutturmuş bir şeyleri istismar ediyor. 

Doğru dürüst bir denetim yok!
Vatandaş olarak bağlandığı derneği sorgulayan yok!
Dernek açmak kadar kolay bir şey de yok!

Şimdi ben de kalkıp "Os*ruktan Tayyare" isimli bir dernek açsam ve pilot kıyafetleri giymiş çalışanlarla birlikte faaliyete başlasam...
Sonra da bu dernekte çalışan birkaç insan görünümlü adi, şerefsiz, mahluk; derneğe gelen kişilere maddi, manevi, bedeni istismarda bulunsa... ardından bunu duyanlar her platformda tüm pilotlara ayrım yapmadan ana avrat küfürler savursa... havacılıkla ilgili bütün oluşumları topun ağzına koyup insafsızca eleştiriler yapsa..
Olacak şey midir, bu?..

Beyler, bayanlar;
Öyle cübbe giyip, sarık sarmakla; sakal bırakmakla müslüman olunmuyor! Önünüze gelen her sakallı, cübbeliyi müslüman sanıp aldanmamamız gerektiği gibi aksini iddia etmek ve de genelleme yaparak hepsini aynı kefeye koyup 'bunlar müslüman değil, insanları sömürüyorlar' demek de tamamen hezeyandır!
Kimsenin kalbini açıp içine bakma şansımız maalesef yok!

Nasıl ki başına fötr şapka takıp, Anıtkabir'de poz vermekle Atatürkçü olunmuyor! 
Demokrasi nutukları atarak demokratik olunmuyor!
Vatan, millet, sakarya edebiyatı ile iyi bir vatandaş olunmuyor!
Öyle de kılık kıyafetle, üç beş dini cümle konuşarak da hakiki mümin olunmuyor!

Art niyetli tipler; insanların hassasiyet noktalarını çok iyi tespit edip her topluluğu, her tür fikri, cismi istismar edebiliyor.
Belli ki bunlar bilinçli yapılıyor. Zarar vermek için kasıtlı yapılıyor. Geçmişte bu vb. olayları çok yaşadık. Hepsinin de altından neler çıktı neler! Uyanık olmak lazım. Tuzağa düşmemek lazım.

Şimdi dün ortaya çıkan ve daha önce yaşanmış istismar olaylarını bir düşünün. Sizce bunu yapanlar bırakın müslüman olmayı İNSAN olmayı hak ediyor mu?
Bunların yaptığını hayvanlar bile yapmıyor!

Kim bir çocuğa, bir masuma, herhangi bir insana böyle bir şey yapmış veya yapıyorsa Allah cezasını versin! 
Aşağılık yaratıklar!...

Kim ki İslam'a, vatana, bayrağa her türlü kutsalımıza söz getirecek eylem içerisine girmişse bilinsin ki o haindir!
Hainin de yaşama hakkı yoktur!
Bunlara İDAM şart!

Sakın ola bu yazdıklarım başka yönlere çekilip de farklı yorumlar yapılmasın! Yazdıklarım nettir!
"Aldatan bizden değildir!"

Kendi nefsi veya menfaati için İslam'a bilerek en ufak bir söz getiren, zarar veren kim olursa olsun Allah cezasını versin!

Kusursuzdur İslâmiyet; sönmez parlayan nuru
Kusur bulmak ister isen kendinde ara kusuru

                             Mustafa Gül (04.09.2019)


( Os..ruktan Tayyare Derneği başlıklı yazı Hamdi tarafından 4.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.