Dairemizin en çalışkan, en iş bitirir, en itaatkar, en eyvallahçı memurlarından Nizamettin Hevallah beyefendi emeklilik dilekçesi verdiğinden dolayı, iş hayatından emeklilik hayatına doğru transfer olmuştur. Transfer olurken, transfer ücreti olarak yüz iki bin üç yüz altmış beş lira seksen altı kuruş da transfer ücretini cukkalayan Nizamettin Bey az ama bu para yine de Allah develete zeval vermesin diyerek, büyük bir kadirşinaslık örneği göstermiştir...

Ayşe Hanımların evine on beş günde bir temizlik görevlisi olarak gelen Safinaz Görevkadını, Ayşe Hanımın komşusu Nazan Hanım tarafından da görülüp beğenilince, yüz seksen Türk Lirası karşılığı ve artı yemek ve yol parası da dahil edilerek transfer edilmiştir... Transfer olduktan sonra çok mutlu olduğunu söyleyen Safinaz Hanım ’’Artık önümüzdeki maçlara bakaca.... pardon tozlara bakacağız.’’ demiş ve konuyu kapatmıştır...

Polis Emeklisi Bekir Bekleyen de emekli olduktan sonra, özel güvenlik olmak için bir siteye müracaat etmiş, ve bu müracaatı da kabul edilince, elinde cop, belinde telsiz olmak üzere göreve başlamıştır... Kimi zaman gece, kimi zamanda gündüz nöbetine kalan Polis Emeklisi Bekir Bekleyen ’’Bunu devletimizden beklemezdim o kadar çalıştık çabaladık üç kuruş emekli maaşı bağladılar yoksa ne işim vardı benim apartman, site bekçiliğinde teessüf ederim devletimize.’’ demiştir...

Amatör Küme Kulüplerinden Kara Panter Gücü’nün kadrolu masörü Sırrı Sırtısıvazlar İstanbul’un en ünlü turistik otellerinden birinin saunasına keseci ve masör olarak transfer olmuştur. Bu transfer karşılığında ne kadar bir ücret aldığını soranlara da ’’Bir tane beş kiloluk sıvı el sabunu, beş adet Hacı Şakir kalıp sabun bir de yedek kese, başka ne alacağım.’’ demiştir...

Bitirim aleminin en yetenekli bul karayı al parayıcılarından Himmet Papazkaçtı da özel istek üzerine komşu mahalleye transfer olmuştur. ’’Bu transfer nasıl gerçekleşti, ücret aldınız mı?’’ sorusuna ise şöyle cevap vermiştir. ’’Bu transfer sivil polis kontrolünden dolayı gerçekleşti şimdi transfer olduğumuz yer biraz daha zula olduğu için burayı bulana kadar biz de üç kağıt hizmetimizi halkımız ile burada paylaşacağız ve onları kazıkl.... pardon, kucaklayacağız, sevgi ve muhabbetle.’’ demiştir...

Kahvemizin tavla şampiyonlarından Kemalettin Düşeş de mahalle kahvesinde bileğini büken olmadığından komşu mahallenin kahvesine günlük beş çay, bir gazoz ve iki tost karşılığında transfer olmuştur. Eski mahalle kahvesinin sakinleri, Kemalettin Abilerinin tekrar kendi kahvelerine dönmesi için imza kampanyası başlatmışlar ve sonucunu merakla beklemektedirler... Yıllar yılı Kemalettin Abilerini tavla oynarken seyreden ve ondan feyiz alan kahve sakinleri ’’Onun gibisi bu aleme bir daha billahi gelmez.’’ diyerek, Kemalettin Ağabeylerini yere göğe koyamamışlardır...
( Transferde Hareketli Günler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.