Şimdi Sevgi Gülümseme Adına Sokaklara Kaldırımla Birer Harf Bırakıyorum.


       Gönülden SevinGönülden Sevin


Sokaklar da kaldırımlar da bizim gibi yalnızlığın ıstırabında, sımsıcak gönüller üzerinde yürüyemediği için ıstıraptan param parça olmuş, üzerinde yürümek çok zor. Fark eden hiç yok ki yeniden dizayn ederek hepsini yeniden omuz omuza, yan yana dizerek bir bütün yapmak için! Kaldırımda bunun farkında, kendisinin bu dağınıklığını fark edecek bir çift göz ve hissedecek bir gönlü beklerken… Beklemek çok güzelde, yola çıkanlar var olduğu müddetçe güzel…


 
Eskiden güzellikler yaşanırken, genç kızlar gamzelerinde cennet çiçekleri yetiştirirdi, şimdi gel gör ki ne çiçek var ne de kokusu var! Şanslıysak belki bir tane yetiştiren çıkar bir sevdiği için, oda bizler için doyasıya koklar yüzündeki mutluluk etrafımızı bir nebze olsun sarar mutlu oluruz belki…


 
Nasıl olsa sabaha daha çok var, belki bu eksikliği hisseden bir gönül kaldırımları yeniden inşa eder, bir güzel de gamzelerinde cennet çiçeklerini eker, sevdiğinin sabahını cennete çevirerek, bizlerinde onda ki sevinci hissetmemizi sağlayarak günümüzü ışık eder ruhumuzu canlandırır… Başımız önde gezindiğimiz sokaklar ve kaldırımlarda, başımız dik düzgün kaldırımlarda gülümseyen insanların gülümsemesinin sıcaklığı sarar, doğduğumuz topraklara ektiğimiz umut çiçekleri yeniden yeşerir, beklemek görevimiz çaba sarf etmek görevimiz, haydi çıkalım gülümsemememizle sokaklara…


Şimdi sevgi gülümseme adına sokaklara kaldırımla birer harf bırakıyorum, arkamda toplayarak gelin, sinemizi sıkan sızlatan kelimeleri atın yolda gelirken çöplüğe, sizlerde arkanızda sevgiye dair birkaç kelime bırakarak gelin ama hafifi sözlerden olsun… Bir düşman gibi ensemizde boza pişiren yüreğimizi kanatan sözlerden ancak bu şekilde kurtulabiliriz, başka önerisi olan varsa buyursun yazsın okuyalım, aklın yolu birdir, selamlarımla.


Mehmet Aluç

( Şimdi Sevgi Gülümseme Adına .... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 26.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.