PEŞ PEŞE GELEN MUTLULUK

Dün yine ne oldu biliyor musunuz?

İki gün önce iki şiirim bestelenmişti ve onun verdiği büyük mutluluğu face sayfamda paylaşmıştım.
Yine iki gün sonrası iki ayrı beste daha geldi.

Sevinmek,mutlu olmak ne güzel bir duygu!
İnsan sevince,sevilince daha mutlu oluyor.
Şiirlerimin şarkıya dönüşmesini siz sevdiklerimle paylaşmış,tüm güzel dileklerinize ve dualarınıza gönülden amin demiştim.
Hem sizin,hem de benim dileklerimiz kabul gördü.
Dün yine yoğun bir gündü,yoğundum,yorgundum.
Hastane işleri,kışa hazırlıklar,menemenler,soslar,ev işleri derken kısa zamana çok şey sığdırabilme telaşıyla tam da gün bitiminde çok kıymetli komşum İlknur'cumun güzel haberleriyle mest oldum,birden yorgunluğum gitti.
Nasıl bir şey bu mutluluk ki,bir anda gece gece akşam sefaları açtı gönlümde rengarenk...
İlknur komşumla önce gündelik konuşmamızı yaptık.
Sonra dedi ki;Ayla abla beni değerli Bestekar Muzaffer Uyanık Bey aradı.Seninle de konuşacak,2 şiirini daha beste yapmış
dedi.Bu arada yazışıyoruz İlknur'cumla.
Ben afalladım birden anlayamadım dedim ki;yani yeni besteler de mi oldu dedim.
İlknur'cum da evet Ayla ablacım derken sevincim yine katlandı,şarkılarımın iki iki bestelenmesine karşın.
Şu anda notalarını bana gönderdi,ben de sana whatsapp'tan gönderiyorum dedi ve müsait bir zaman da da şarkının melodisini gönderecek dedi.
Derken melodiler geldi peş peşe...
Güzel bir heyecanla şarkılarımı dinlemeye başladım...
Ben uykunun içinde kaybolacağıma,şarkılarımın içinde sarhoş oldum,kayboldum...
Sevgili Eşim bulamadı beni,şarkılarımın arasında...
Dedim ki;uykusuzluk hep hastalıktan,kederden olmaz ya,insan mutlu olunca da uyuyamaz işte böyle.

Dün yeni bestelenen şarkımın biri...
GÖNÜL PENCERESİNDE CANLANIRKEN ANILAR HÜZZAM DÜYEK MAKAMINDA...
Diğeri de...
BİR ŞARKISIN İÇİMDE:YÜREĞİMDE DERİNDE ŞARKISI ÖNCE BİR KITASI HİCAZ MAKAMINDA BESTELENMİŞTİ;
BU DEFA ŞİİRİMİN TAMAMI,YANİ 3 KITASI DA HÜZZAM SOFYAN MAKAMINDA
DEĞERLİ UDİ BESTEKAR MUZAFFER UYANIK TARAFINDAN BESTELENDİ.

Daha önce bestelenen ilk şarkım da...
SEVGİ BAHÇELERİNDE ÇİÇEKLER AÇARKEN UŞŞAK SOFYAN MAKAMINDAKİ ŞARKIMDA
TAMBUR SANATÇISI DEĞERLİ CENGİZ CERMEN TARAFINDAN BESTELENMİŞ;SAMSUN AKM'DE DEĞERLİ GÜZEL İNSAN SOLİST ÖZGE ALTINTAŞ ÖZCAN TARAFINDAN 20.05 2016 TARİHİNDE İCRA EDİLMİŞTİ.
Şu anda 5 tane şarkım oldu.
Hepsi birbirinden güzeller.
İnşallah daha sonra şarkılarım okundukça,yine siz sevdiklerimle face sayfamda paylaşırım inşallah...

Şarkılar güzel olmasına güzel de,insan güzel şeyleri sevdikleriyle paylaşması da bir başka güzel!

Hayat bu,insana bazen sıkıntılar gelir peş peşe,bazen de böyle mutluluklar gelir ardı sıra...
Enseyi hiçbir zaman karartmamak lazım.

Buradan öncelikle Değerli Bestekar Udi Muzaffer Uyanık Beye,amcamın oğlu Değerli Bestekar,Tambur Sanatçısı Cengiz Cermen ağabeyime bu güzel eserler için çok teşekkür eder,en içten saygılarımı sunarım.Emeklerine,güzel yüreklerine sağlık.

Ayrıca sevincime ortak olan kıymetli komşum İlknur'cuma ve her biriniz ayrı bir değer olan siz sevdiklerime çok ama çok teşekkür eder,en içten sevgi ve saygılarımı sunarım.

AYLA CERMEN TÜFEKÇİ ⭐️🌙
( Peş Peşe Gelen Mutluluk başlıklı yazı Ayışığı tarafından 22.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.