Ağustos ayının tüm güzellikleri bulunduğu coğrafyada kendini gösteriyordu.Yazın 
gündüzler, sıcak ve kuru,geceler ise serin ve rüzgârlı.Daha mısır ve fasulyeler yeni yeni harman ediliyor. 

Yapilan baraj ve göletler sayesinde iklimde bazı yumuşamalar olsa da yine Erzurum burası ne zaman ne olacağı belli olmazdı.

 Baba oğul Erzurum merkezden Tortum-Uzundere güzergahına revan oldular.
Kuzeybatı yönünde Karadenize komşu olan bu iki güzel ilçeye gitmek için seksenbeş km yol gidilecekti. Cennetten bir köşe adeta. Erzurum ve havalisinin meyve ve sebze deposudur buralar.Piknikcilerin uğrak yeri,tatilcilerin ve kampçıların rezerve sahası. Hafta sonları Tortum gölü ve şelalesinin bulunduğu havzada iğne atsan yere düşmez.

Tortum gölü üzerinde bulunan yarım adada mangalda  balık yiyip,kayık sefası yaparsınız.Sonra ,güller güzellikler içinde Dünya'nın en yüksek üçüncü,Türkiye'nin en yüksek şelalesinin akıttığı şırıl şırıl suları gökkuşağı eşliğinde izlerken mest olursunuz.

Simdi gölün en yüksek rakımlı yerine yapılan cam terastan o manzarayı izlemek seyre doyum olmayan zevke dönüştü.Hele Uzundere, ormanlar içinde yalancı cennet sanki. Türkiye nin on bir en sakin şehrinden  biri seçildi.Bu güzellikler içinde yolculuk yapmakta ayrı bir zevk.Hiç bitmesin denilen türden.Radyodan gelen huseyni şarkı da aldı onu ta ötelere götürdü.

Kendi gençlik zamanında kaçar kaçar bu güzelliklere ram olurdu.Gölde balık tutup,dağlarda  keklik avına çıkardı.

Eşiyle nişanlılık döneminde de el ele göz göze bu yerlerde az volta atmamıştı.Ne de çabuk geçmişti çeyrek asır.Simdi oğlu kendinin evlendiği yaşa gelmiş,Gazi hukuk üçüncü sınıfa geçmişti. O da okulun başlamasını dört gözle bekliyordu.Yavrusu savcı olup babasının hayallerini yerine getirecekti.

Dönüp yüzüne baktı.Gözleri doldu.Bari o çektiği sıkıntıları çekmesindi.Tam oğluna soru soracakken ,önünde son sürat beliren siyah minibüs, bir sağa bir sola yalpalamaya başladı.
Baba oğul hayretler içinde olayı izliyorlardı.Allah korumuş minibüs takla atmamıştı.Minibüsten dumanlar çıkmaya başladı.Hemen on metre önlerinde 8olan bu olay onları da şoka sokmuştu.Derhal sağa sinyal verip dörtlüleri yaktıktan sonra,a arabayı yolun kenarına park etti.Arabadan inen baba oğul minibüstekilerin yardımına koştular.

Devamı var
( Günün Hikayesi 2 başlıklı yazı AZİZ REMZİ tarafından 21.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.