Gecenin Deminde Demlenmiş Sözlerim


gecenin demi ile ilgili görsel sonucugecenin demi ile ilgili görsel sonucugecenin demi ile ilgili görsel sonucu

 

Sesleniyorum karanlığa aşkın aydınlığıyla geliyorum, yordun insanları artık çekil kenara.

©

Gönder semaya aşkla bir selam, benden kimseye gelmez zarar diyerekten

©

İstediğin kadar kaç, kaçamazsın korkularından yürüsen de aksak aksak.

©

Vakitsiz yatmak ve uyanmak bir sevda olsaydı, herkes vakitsiz yatar ve uyanırdı. Bilinmeyen dillere sevda uyarda insan uymaz, yabancı kalır, aşkla uzun süre baş başa kalmayınca ve yaşamayınca.

©

Bir bakış yetişmiyorsa bir gönüle ve yanağa, dağları delmeye devirmeye hiç gerek yok, bırakın kalsın yerinde. Aşkla aşka varmak insanların aşka ulaşılması için dağlar yıkılır ve delinir, ortada aşk yoksa gerekte yok.

©

Derin bir mağara olsaydı bu gönül, derinliklerde ve karanlıklar içinde kalırdık ve yaşardık. Derin bir mağara değil bu gönül yaşadığımız bu aydınlık dünya, içini uyuşuk kelimelerle doldurarak uyuşturmaya ne gerek var? Modern cümlelerle doldurmak bizi yabancı kıldı sanki!

©

Tekrar tekrar nefretler, fırından pişerek suratımıza atılıyor, bu fırıncıya odun vereni bulacaksın, neden odun verdiğini soracaksın da, ya oduncu kardeşim ha ahirette yakıyor ha bu dünyada, bu dünyada yanın hiç olmazsa alevi yok, ahirette aleviyle yanmayın derse, oturup yeniden düşünmek lazım bence!Çünkü oduncunun umurunda değildir odunun nerede yandığının,her gün odunlarının altına suyu vermeli.

©

Mehmet Aluç-Gülveren


( Gecenin Deminde Demlenmiş Sözlerim-1- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 18.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.