Oturdum Yine Cevabı Zor Soruları Bu Defa Aşkla Sordum Cevabını Buldum-2-


zor sorular ve aşk ile ilgili görsel sonucu

1-  Garnitür kavanoz kapakları neden sert olur açılmaz ve kadınlarımız açmak için neden ıstırap  çeker ve açamaz?
 
El Cevap: Galiba biz erkekler erkekliğimizin gücü meydana çıksın diyerekten garnitür kavanozunun kapağını sert açılsın diyerekten, kadınlar tek başına açamasın diyerekten, sırf bu yüzden evde bir erkek bulundurmaya karar vererek evlenmeleri için çok sert ve açılmaz yapıyoruz fabrikalarda galiba! Çünkü bir kadın ne zaman bir garnitür kavanozunun kapağı açmaya çalışsa uzun, gergin, çaresiz bekleyişle film sahneleri yaşıyor sahne ve film donuyor kalıyor! Kadınlarımız her türlü yöntemi deneyip yine başarısız olduktan sonra, ıstırapla acıyan ellerini yüzüne kapayıp yaşlı gözlerle kıbleye dönüp, Allah’ım hayat neden bu kadar zor bir erkek olmadan yaşanılmıyor? Neden bu kadar zor, bana güçlü kuvvetli bir erkek eş nasip et diyerek yalvarmasını istediğimiz için galiba açılmasın diyerekten sert yapıyoruz galiba! Yoksa neden kadınlarımız, bu çok zor diyerek başını tek başına açamadan duvarlara vurup, kavanozu yerlere atıyor veya güçlü bir erkek bularak evlenmeyi seçiyor.
 
2-  Güzel güzel konuşurken bir muhabbet ortamında aniden cümlenin ortasına olabilecek en saçma kelimeyi, istemsizce sıkıştırmak gibi şeyler başımıza geliyor?
 
El Cevap:  Kişinin acil stresli bir işinin olması ve bunu karşısındakine anlatamamasının ıstırabından olsa gerek…
 
3-  En küçük paranızın 50 kuruş olduğu bir gün, 55 kuruşluk… Gazetesini 5 kuruşunuz olmadığı için alamadığınızda neden gönlümüzde aşk insanı sevmenin olmadığını anlayarak bana yine hak vereceksiniz.
 
El Cevap: Hakikaten çok saçma bir uygulama ve bir soru bu soru ve uygulama ancak Türkiye’mizde olabilecek bir cinsten. İnsan düşünürken başka bir yerinden düşünür ve gönlünü işin içine sevgisiyle katmaz ise ancak bu kadar olur vesselam, selamlarımla.
 
Mehmet Aluç
Kaynak: Ekşi Sözlük 

( Oturdum Yine Cevabı Zor Soruları Bu Defa Aşkla Sordum-2- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 12.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.