Odanın İçinde Karanlık Perdenin Arkasından Dünyayı Nasıl Seyir Edebiliriz Ki?
 


müslümanlar dirilişle ayağa kalk ile ilgili görsel sonucu


Bu âleme üç beş mazlumla üç beş Müslüman değil on binlercesi sanki sığmıyor ve zulümle yok edilirken o üç beş zalimle, Siyonistlerin zalimlerin sanki bu dünya âlemi de babalarından kalma, bunca zulüm ediyor ve on binlerce Müslüman seyrediyor, sanki gözler seyretmek gönüller sadece dinlemek için!
 
Bunları düşünce sığamıyorum bu âleme bu gönüllere çatlayarak koşasım boğazlarını sıkasım gözlerine şiş sokasım geliyor, düşünce ile olmuyor hareket aksiyon gerekiyor, bakıyorum etrafıma bir tık yok çatlıyorum patlıyorum bommmm diyerekten! Ulan sizler kimsiniz ki ey şereften yoksunlar demeden önce galiba bizler kimiz onun tarifini arayarak bulmak gerekir ki öyle anlatayım. Tarifi var iken icraat aksiyon yok sönüyor tarifte anlamda manada!
 


Bu bayramda yine içimiz buruk tüm coğrafyadaki Müslüman kardeşlerimizin derdine deva olacak bir deva sunan yok, sunan olsa da oyalamalarla yolunu kesen Amerika ve Siyonist şereften yoksunlar var! Çığlıklar var duyan yok koşan yok, koşan bir gün iyi koşacak ve koşuşuyla hepimizi yok edecek maazallah! Alınan bir nefes sanki kendi fabrikalarının ürünü, ey şerefsizler! Allah’ın havası bir ondan vergi alınmadığı var, onu da şerefsiz zalimler ölümle alıyor!


 Bir anlama, nasıl anlamı bilmeyen anlamsız insan sınıfında olmayan birisi tarafından bu kadar rencide edebilir ve nasıl anlamsızlıkla doldurabilir ve bizler buna bu anlamsızlık adına izin veriliriz ki? Bunca zulmü ile nasıl ona yaşama şansı verilir ki? Boş insan boş zamanı nasıl varlığıyla doldurabilir ki, bunca varlığıyla insan olanların bir köşede sığınarak saklanmasıyla?


Anlayamıyorum! Çözemiyorum!


Cümlemizin öldüğü bu kadar bariz anlaşılıyor ki, artık ecelin gelmesine de gerek kalmadı!


Belirsiz bir süre uykuya daldık bunca korkunç olaylardan sonra, lakin uyumak korkuyu püskürtmez ki yanlış yapıyor cümlemiz bizler, uyanarak ayağa kalkmak bunu ancak def eder, gözlerine sinelerine şişleri sokarak!
 


Soğuk odanın içine kendimizi kendimiz hapis ettik, biz ki imanın yıkılmaz delinmez çelikten zırhı ile cihana nam salmış iman eden ecdatlarına torunlarıyız ki, odanın içinde karanlık perdenin arkasından dünyayı nasıl seyir edebiliriz ki? Duvarlara nasıl yalnızlığın zulmün resmini çizerek avutabiliriz ki kendimizi? Bizler cihana gülümsemenin merhametin mazlumun gülümsemesini çizen ecdadın torunlarıyız kalkıp silkelenelim imanımızın verdiği güçle artık… İnşallah, inşallah, inşallah…
 


Bunca ağır yükün altında yine bir bayramı daha yaşarken, bu sancılarımıza yola çıkarak son vermemiz için Rabbimiz yardımcımız olsun, âmin, Kurban bayramımız mübarek olsun cümlemizle kardeşlerim.


Mehmet Aluç


( Odanın İçinde Karanlık Perdenin Arkasından... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 11.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.