Uzun zaman sonra bir mahkum olarak gözlerini açtığı ilk gündü.

İnanamadı.

Zihninin ona yalan söyleyip söylemediğini anlamak için birkaç soru sordu.

-        Buradan nasıl çıkarım?

(Sessizlik)

-        Burası gerçek mi?

(Sessizlik)

-        Neden buradayım? dedi ve sorusu yanıt buldu.

“ Öğrenilmiş Kanunların 14. maddesi gereğince zihninizin serbestliği kısıtlanmıştır. Kısıtlamanın kesin süresinin belli olması için 2. duruşmayı bekleyin. Kısıtlama süresi boyunca boyutlar arası geçişleriniz yasaklanmış ve çevre ile iletişiminiz minimuma indirilmiştir.”

Derin bir nefes aldı. Yaşadıklarını hatırlamaya çalıştı.

Yağmurlu bir Zexarlia akşamında işinden çıkmış evine dönüyordu. Çişi geldiği için tenha bir sokağa doğru arabasını sürmüştü. Kimsenin olmadığını gözlemleyip arabasından indi. Arabanın kapısını kapatırken aceleden çok sert vurmuştu. Menteşeler birbirini dövercesine kavramıştı.Menteşeler birbirini dövercesine kavramıştı. Menteşeler dövercesine birbirini kavramıştı. Menteşeler…

-        “Hadi anlat, devam et!” dedi kendi kendine.

Zihni yanıt vermedi.

-        Anlatsana! Neden burada tutsak edildim? İşediğim için mi? Sadece işediği için bir adam neden buraya hapsedilir? Kutsal taşa mı işedim? Lanet olsun! Güldürmeyin beni. Biri bana neden burada olduğumu anlatsın!

-        Cevap ver! Cevap ver! Konuşsana be lanet olası!

“ Burada kaldığınız süre boyunca zihninize zarar vermemeniz için suçlandığınız olayı irdelemeleniz kısıtlanmıştır. Duruşmadan önce suçlamaları sadece avukatınız inceleyecek ve duruşmaya hazırlanacaktır. Avukatınızla kuracağınız ilk bağlantı 3 gün sonra gerçekleşecektir.”

-        3 gün mü? Siz delirdiniz mi! Kısıtlı bir zihinle 3 gün geçirmek ne kadar zor sizin haberiniz var mı? Bakın geçmişte bir hata yaptım ve bunun cezasını çektim. Burada olmak istemiyorum. Beni serbest bırakın. Arwen’e yemeğe geleceğime söz verdim. Beni bekliyor olmalı. Lütfen! Ben bir şey yapmadım. Bir şey yapmadım ben!

“Sakinleşmeniz için zihninize Arwen ile geçirdiğiniz güzel anları yönlendiriyorum.”

-        Benim zihnimle oynamaktan vazgeçin. Neyi hatırlamak isteyip istemediğime ben karar veririm. Kontrolü bana bırakın ve bana neden burada olduğumu gösterin. Bu benim yasal hakkım!

“Avukatınıza inceleme süresini kısaltması konusunda bildirim gönderebilirim. Ancak duruşmaya hazırlanması için süreye bağlı kalmanız avantajınıza olacaktır. “

-        Zihnimin 3 gün boyunca tamamen kapatılmasını talep ediyorum. Cezam kesinleşirse, kapalı kalan sürenin cezama eklenmesini kabul ediyorum.

“Talebiniz benzer suçlarla kıyaslanmış ve reddedilmiştir.”

-        Cinayet mi işledim? Lanet olsun! Cinayet işlemiş olamam. Hayır, Hayır. Tecavüz mü? Ben Arwen’e aşığım. Ona evlenme teklifi edeceğim. Ben yapmış olamam. Terörist değilim, kimseyi incitmeyeceğime yemin edebilirim. Ben ülkeme bağlı biriyim. Beni bırakın lütfen…

“Zihninizi kısa süreliğine boşluk hissine yönlendiriyorum. Kendinize geldiğinizde, sakinleşmemeniz durumunda acı çektiğiniz anları yükleyeceğim.”

-        Kafamı rahat bırak!... Ah…

( Lia-da Esaret Bölüm 1 başlıklı yazı Ahmet Öztürk tarafından 7.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.