Vakit Zaman Gelince Gideriz Çok Oldu Dünyada Kaldığımız.


 Ä°lgili resim


 Yaparım bu gönlüme nefsime çobanlık, bakarım koyunlara, hani derim nerede bu insanlık. Bir arada uyum içinde yaşamak hayal değil yok oldu. İçimize insanı âlemi aşkla sevmenin ateşi düşse, insana varmadan aşkla sarılmadan yerimizden duramayız Rabbim nasip etsin, âmin.

 

Düş aşk iline ol bir divane

Aşkı dola sen diline gönlüne

Naçar kalmazsın her iki âlemde

Yolum hak aşkı yoldur dediğinde

 

 Bir aralık mesafeyle gönül kapısını açmak, bir tatlı söz söylemek aşkın gereğindendir, kulluğun gereğindendir, bilene bilmeyene ne söylersen boştur, yolu bayır aşağı gelmez hep yokuştur, âşıkta ki bakışta ne hoştur.

 

Bir bakışta dünyayı değil insanı aşkı görenler

Ölmezmiş dahi bu âlemde vakti gelince ölenler

 

  Gönül dağlarını dünyanın yalancı süsleri ziynet eşyaları sisiyle kaplayınca ne göz ne gönül gözü görür, yollar şaşar yolcu yolunu izini kaybeder. Aşkla gönlü süsleyenlerin gönüllerini ne sis kaplar nede yoları hakka varırken aşkla şaşar

 

Gönül aşktan ırak oldu dünyanın sisi kapladı

Yolunu bulamayan yolcular her gün oturup ağladı

Hak yolunda aşkla hakka yürüyenler bu olanı anladı

Taktı kolluna yolda kalanları hak aşkıyla dünyaları aydınlandı

 

 Hak aşkıyla yol alanlar destanlar yazdırır. Aşk, vatan bayrak insan demektir, geçmişte darbelerle bunun farkına varamayan asil Milletimiz, 15 Temmuzda bunun farkına vardı, dün Çanakkale de olduğu gibi geçit vermedi düşmana ve yardakçılarına, çok şükür.

 

Yanarsa kim söndürebilir aşk ateşini

Aşk siler insanın kötü olan geçmişini

Birde okuyun aşkla yazılan bu garibin şiirini

Varın siz hak aşkıyla söyleyin gerisini

 

 Ağıtları acıları, bununla beraber her söylemleri duyurandır vardıran sardırandır aşk…Şeytan da aşk olmaz feryatları duyamaz, zalimin içinde aşk olamaz hiç duyamaz ancak yıkar ve sonunda şeytanla beraber yıkılır, Rabbimin verdiği iman ve hak aşkıyla.

 

Hak aşkıyla iman bizlere yeter ebedi

Şeytanla zalimler bunu görünce ürktü gelmedi

Bizleri imanla aşkla kimse yıkamaz, Rabbim söyledi

Aç Nur Kur’an’ı dinle Nebiyi söyledi hep böyleydi

 

 Son bir dörtlükte bitireyim, gönlünüzde iman hak aşkıyla kalın kardeşlerim, selamlarımla.

 

Bizde elbette beşer insanız

İmanla hak aşkıyla yaşar adımız

İmanla aşkla çıksın son nefeste canımız

Vakit zaman gelince gideriz çok oldu dünyada kaldığımız.

 

Mehmet Aluç

( Vakit Zaman Gelince Gideriz Çok Oldu Dünyada Kaldığımız. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 21.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.