ACI
Bedensel bir ağrı değildir acı, canının yanması, ruhunun yanmasıdır ki tarifi yoktur acının. 
Dili, dini, ırkı ve bir bedeni yoktur. İnsan veya hayvan farketmez, kasıp kavurur düştüğü canı.. 
Bazan sessizliğinde çığlık olur, bazan da çığlıkların içinde derin bir sessizlik. Onlarca, yüzlerce seveninin içinde dahi yalnızlığa mahküm eder insanı...
Tarifsizdir acı.. Dinsizdir, dilsizdir, ırksızdır, bedensizdir... 
Ancak merhamet duygusunda vicdanı ile sohbet edebilen insan tanır acı çeken insanı... 
Çünkü acının tek ilacıdır vicdanlı bir yürekte yaşayan merhamet duygusu... 
Bunu verebiliyor isek insana ve insanlığa, ne mutlu bize....
Yüreğimizde herdaim vicdanın ve merhametin dolu dolu yaşanması dileğiyle canlar...
( Acı başlıklı yazı Ergül Güzel tarafından 20.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.