ROMAN YAZMAK

03.15 adlı romanım bitmek üzere ve tam 3.5 yıldır üzerinde çalışmaktayım.
Olaylar 2015-2017 yılları arasında Aydın'da geçiyor. En başta Aydın'ın köşe bucak tanıtımını yaptım. 
Sonra o süreçte Türkiye'de yaşanan, tarihe damga vuran çok önemli olayları kronolojik olarak sıralayıp, aralara serpiştirdim.
Takdir edersiniz ki; bunları yazabilmek için çok uzun araştırmalar yapmak gerekir. 
Bazen üç cümlelik bir bölüm için günlerce okudum, ilgili kişiler ve kurumlarla iletişim kurmaya çalıştım.
Olayları kişiseleştirmeden objektif olmaya çalıştım.
Hani 15 günde bir roman yazılır düşüncesini savunanlar var ya; onlara diyeceğim şu "Bu şekilde yazılan kitap 15 dakikada okunur ve çöpe atılır"
Yazdıklarınızın kalıcı olmasını istiyorsanız; içini doldurmalı, okura bir şeyler katmalısınız.
Ancak o zaman kitabınız kütüphanelerin en güzel köşesinde kendine yer bulur.
İşte bunu dikkate alarak, gerçek olaylardan hareket ederek bir aşk hikayesinin içine yerleştirdim tüm bunları.
Amaç para değil asla!
Eğer o kaygıyla yazarsa, başarılı olamaz yazar.
Asıl konuya geleyim; kitabımı yazarken kendi kendime çok güldüğüm anlar olduğu gibi, duygulanarak hıçkırıklarımı tutamadığım anlar da oldu.
Özellikle o terör olaylarını yeniden yaşıyormuşcasına yüreğim parçalandı.
Son bir haftadır onlarca video izledim, yazı ve haber okudum.
Sıra 15 Temmuz'a geldi.
İnanın ağlamaktan gözlerim şişti.
Nasıl bir ruha sahip bir ülkenin vatandaşı bunlar?
Gözlerinde zerre kadar korku yok!
Göğsünü silaha siper edip "Beni vur senden korkmuyorum!" diyen bir kadın...
"İnsan bir kere ölür ve şerefiyle ölür!" diyen bir adam...
Kurşunlara aldırmadan tankların üzerine koşan insanlar...
Havuzda abdest alıp şehadete yürüyen genç yaşlı sivil halk...
Tıpkı Çanakkale'de olduğu gibi kahramanca direnip, Vatanı hain ellere teslim etmediler.
Bu Ülkenin bir ferdi olmaktan gurur duyuyorum.
Şehitlerimizi rahmetle ve minnetle anıyorum. Gazilerimizden Allah razı olsun.
İşte tüm bunları şanına layık yazabilecek miyim?
Bütün korkum bu!
Sanırım henüz hazır değilim, biraz daha araştırmam lazım.
Yani biraz daha beklemek gerekecek.

Saygılarımla 
Sebahat Karagöz
19 Temmuz 2019
( Roman Yazmak başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 19.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.