Hacivat Karagöz -Öylesine Bir Muhabbet -


 
hacivat karagöz ile ilgili görsel sonucu


-şu bizim ramazan bir kayık almış Hacivat,  balık avlamak için kayıkçı olmuş.
-ne rakıcı mı olmuş, balık tutarken kızartır yeriz!
-dur be Hacivat sen nerden çıkardın rakıyı, annen sanki doğururken rakı kazanına düşürmüş gibi, kafamın tasını attırma, bize haram unuttun mu? Seni eve gidene kadar döverim.
-ne rakısı Karagözüm sende nereden çıkarıyorsun?
-ve lahavle… Sen demedin mi?
-neyi ben yemedim mi?
-bende şalterler atacak şimdi!
-yanımda olan mı kimdi? Senden başka kimse yok.
-ben onu mu diyorum?
-ne diyorsun?
-cehennemin dibini!
-vallahi ben bozmadım yemini mi?
-ne yemini?
-ne yemini?
-sen dedin ya?
-ben ne dedim sana?
-sende ne söylediğini unutuyorsun?
-insanın senin gibi arkadaşı olursa!
-yük taşırken insan yorulursa oturur dinlenir, yoluna devam eder.
-ne yükü ne yolu?
-sen dedin ya kopmuş kapının kolu!
-ben kolu mu dedim? İnsanın senin, neyse ben gidiyorum, muhabbetin içine ettin!
-dün kime gittin, hem de bensiz gittin.
-şimdide sensiz gidiyorum.
-ben sana bir şey mi diyorum? Sen söylüyorsun, bende konuşunca kızıyorsun.
-Ateş mi yakıyorsun?
-Ne ateşi?
-Sen dedin ya?
-Ne dedim?
-Unuttun mu dediğini? Biraz önce bana diyordun.
-Ben sana ne diyordum?
-Gideceğim diyordun.
-Ben değil sen diyordun.
-Ben mi diyordum hadi oradan!
-Ve lahavle… Sen kafayı mı yedin?
-Bana mı gelme dedin?
-Hayır, öyle demedim.
-Ne dedin?
-Cehennemin dibi dedim!
-İşte şimdi ben oldun, kendini gördün mü karşında?
-Şee… Şey galiba haklısın Karagözüm, aman böyle olmazsa da muhabbet olmuyor kardeşim. Yıkmadık perdeyi eylemedik gönülleri viran, muhabbetle kalın her daim her an.
 
Mehmet Aluç.

( Hacivat Karagöz -öylesine Bir Muhabbet - başlıklı yazı kul mehmet tarafından 16.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.