Bize Bildiren Rabbe İtaat Ederek, Özgür Olmuş Kullar Olarak, Biz Biliriz. Bildiren Rabbe Şükür.

 

  Bazen hayata, mutluluğa bir yere varmanın pişmanlığıyla kavrulsak ta, o mutluluğun insanı sarması için varırız, biz mutsuzken mutlu oluruz o varmakla, beklenilen istasyonun bekleme salonunda, son treni beklerken ondan önceki trene binerek, mutluluğu bekleyenlere mutlaka varmak için çabalarız. Biz Müslümanız Elhamdülillah, ecdat torunlarıyız izlerini takip ederiz, geç de olsa biz varmazsak ta arkamızda gelen kardeşimiz mutlaka varır Rabbim yardımıyla izniyle…

 

  Kimileri insanları fikirleriyle karanlık odalara kapatsa ’da, o karanlığı Rabbim izni yardımıyla imanın aydınlık fikirleriyle aydınlatır nuruyla nurlanarak nurlandırırız, gayemiz budur insan olmanın dünyaya gelmenin gayesindendir bu, bazıları kör olup bilmese de, bize bildiren Rabbe itaat ederek özgür olmuş kullar olarak biz biliriz bildiren Rabbe şükür. Bazılarının bilmemesi var olanı değiştirmez ki, sadece bakan gözün körlüğünü fikrin fikirsiz ligini gösterir ki, bu da gerçeği var olanı değiştirmez.

 

  Mevsimler birbirinin izini takip ederek kendi mevsimini bilir, bunu onlara bildiren Rabbimiz var ne yapması gerektiğini bilirler, bilmesi gerekeni bildiren Rabbe şükür. Karaya çalan eliyle gönlüyle yüzüyle mevsimlerden haberi olmayanın, her mevsime kış demesi, yaz ayını yolundan alı koyacakta değil!


  Zaman, zalimin son nefesten sonraki yanışını kahrolarak parçalanışını, tekrar birleşerek parçalanış vaktine kadar takip ediyor, zalim bunu bilmezse, zaman takip etmeyecek yerinde mi sayacak? Tabi ki hayır, takip edecek son ana kadar tabi ki.

 

  Bize içimizde gülümsemeyi veren Rabbim emrince gülümseyeceğiz, itaat edeceğiz Rabbe, mütemadiyen gülümseyeceğiz insana kâinata ta ki bir avluda musalla taşında içi bomboş, meczup bedenimizle yatana ve toprağa gömülene ve ruhumuzdaki gülümsemelerle biriktirdiğimiz insanlarla Rabbe varana kadar inşallah, vesselam. Selamlarımla.


Mehmet Aluç


( Bize Bildiren Rabbe İtaat Ederek... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 16.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.