Kılın, kılların en büyük düşmanı cımbızdır. Tek tek yolarsınız sizi rahatsız eden kılları... Bir de insan kılığında ki kıllar vardır da onlar ile başa çıkmak çok daha zordur yüzdeki vücutta ki kıllardan... Sizin çevrenizde de var mı Kıl Adamlar? Benim çevremde dolu da...

İnsan kılığındaki kıllar ile mücadele etmek için aslında dernek bile kurulabilir... Bu kılların hem kendilerine hem de topluma büyük zararları vardır... Hatta onlara ''Kıl mısın Maykıl mısın diye de sorsanız.'' hem kılım hem de Maykılım diye de cevap verebilirler size...

Kıl adamlar çorbadan ya da yemekten çıkan kıllar gibidirler... Siz onları beğenmezsiniz, onlarda ne sizi ne de kimseyi beğenmezler... Kıllık yapmak bu adamların ruhlarına işlemiştir... Önlerine gelen herkese kıllık etmekte çekinmezler...

Kılların her şeye itiraz etmekte üstlerine yoktur. Kimiz zaman bir apartman toplantısında, kimi zaman bir dernek genel kurulunda, kimi zaman bir spor karşılaşmasında görebilirsiniz... İncir çekirdeği doldurmaz şeyler yüzünden toplumu ve insanları gerim gerim gererler... En güzel yapılacak şey onlar karşısında sakin kalmak ve karşı hamleler ile onların hamlelerini boşa çıkartmaktır...

Zaman zaman kıllara kılkuyruk ya da kılçık diye de isimler ile seslenebilmektedir insanlar... Genellikle kıllar kıl olduklarını kabul etmezler. Kabul etmedikleri zaman onlara yapılacak en akıllıca hareket ''Kıl kıl git çakıl git çakıl.'' diye tezahürat yapmaktır...

Kılların ayağına çelme takmak ile ya da onlara kötü söz söylemek ile önlerini kesmek biraz zordur. Onlara karşı yapılacak en iyi hareket el de makaslar ve tıraş makineleri ile üstlerine saldırmaktır. Böylece psikolojik olarak yerle bir olacaklar ''Vay be hakikaten kılmışız.'' diyeceklerdir... Ayrıca sen kılsan biz de kılın kılıyız diyerek, kıla kıllık edip zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışmak lazımdır...

( Kıllar İle Mücadele Yöntemleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.