- Sayın pek bir muhterem mühendis bey hem de yüksek mühendis imişsiniz?
- Doğrudur yükseğini de yaptık biz bu işin.
- Zordur tabi mühendislikten sonra bir de yüksek mühendis olmak?
- Olmaz mı olmaz mı...
- Ama öbür mühendislere de pek benzemiyorsunuz galiba.
- Tabi bittabi benzemeyiz.
- Toplum Mühendisi diyorlarmış size? Nasıl oluyor da oluyor toplumumu inşa ediyorsunuz?
- İnşa da ederiz yerle bir de ederiz, ayrıca mikser gibi karıştırırız da kimse bizim karıştırdığımızı anlamaz billahi, ruhları bile duymaz...
- İhtisasınızı da Ciya da yapmışsınızdır sanırım?
- Tabi tabi en büyük Toplum Mühendisliği Öğretim yeri orası...


Bir ara sessizlik olur... Sonra devam ederler...


- Çok da dil biliyormuşsunuz?
- Doğrudur dokuz tanesini ana dilim gibi, yedi tanesini eh işte gibi durumunda konuşuyoruz, hatta konuşuk ediyiruz. Bak bir de sana Laz Şivesi yaptım, nasıl ama?
- O derece yani...
- Sam Amcanızın evlatlarıyız biz.
- Yok canım nereden bizim Sam Amcamız oluyormuş, sizin amcanız o...
- Neyse ne, kızdırmayın yine de siz Sam Amcamızı...
- Amcanız ve dayınız bu sıralar biraz zorda gibi...
- Toparlarız ama...
- İnşallah toparlamaz olun.
- Efendim duyamadım...
- Topları toplarsınız dedim...


Toplum Mühendisi vatandaş biraz bozulur gibi olur...


- Bizim her yerde adamlarımız vardır...
- Bunu biliyoruz zaten paranın gücü ile her ülkede bazı vicdanı kirli insanları cüzdanı kirli insanlar haline getirmekte üstünüze yok...
- Paranın satın alamayacağı insan vicdan yoktur dünyada...
- Sen öyle san, sanmaya devam et...
- Gerçek budur.
- Hadi oradan be!
- Kızma kızma. Sen altmış ihtilalini Türk Ordusu mu yaptı sanıyorsun?
- Yok canım sanar mıyım hiç? Sizin Toplum Mühendislerinin parmağının işin içinde olduğu gün gibi aşikar...
- 12 Martı da 12 Eylülü de düşün bakalım...
- Tabi canım hiç kuşkum yok zaten sağır sultan bile duydu ''Bizim çocuklar başardı diye.'' çığlık attıydı Sam Amcanızın o zamanki veletleri...
- Ya kanlı 1 Mayıs ? 
- İnsanlarımıza kıyarken hiç vicdanınız da sızlamadı biliyoruz bunları...
- Biz de vicdan hiç geçer akçe değildir dostum...
- En sevdiğiniz renk yeşildir bilirim. Dolar yeşili...
- Her renge gireriz. Yeter ki dünyada savaşlar ve kargaşa bitmesin...


O arada televizyonlarda Afrika'da su bulamayan ve aç gezen insanların görüntüleri yayınlanmaktadır...


- Şu açlar sizi hiç ilgilendirmemektedir değil mi?
- Yooo onu söyleme bak darılırım vallahi...
- Niye ki darılıyorsun, silah harcamalarınızı biraz kısıp da açlara yardım etseniz fakir ve aç kalmaz hiç bir kıta da...
- Biz onları doyuruyoruz. Ellerine İncil veriyoruz, İncili alanlara da her türlü yardımı yapıyoruz ayni ve de nakdi olarak...
- İncili almayanlar yine sürünmeye devam yani...
- Alsın onlarda...
- Müslüman iseler ne olacak?
- Bize gelsinler ...
- Gelmezlerse
- Açlıktan ölsünler kader der geçeriz...


Yine bir müddet sessizlik olur...


- Nasıl satın alıyorsunuz bu generalleri devlet başkanlarını?
- Para para para demiş ya Napolyon ben de diyeyim sen anla...
- Hmmm anladım anladım...
- Savaş olmazsa zaten sizin silah şirketleriniz batar hem de çok hızlı batar...
- Anladın sen onu, bizim silah şirketlerimizin batması demek bizim fakirleşmemiz demek.
- Siz fakirleşmeyin tek zengin kalın, Afrika'nın Asya'nın doğal zenginliğe sahip ülkeleri sizin sayenizde sürüm sürüm sürünsün, karışsın darbeler ile...
- Eeee çok çalışıyoruz toplumumuzu ayakta tutabilmek için...
- Tutabiliyor musunuz bari? Uyuşturucu batağında boğuluyor muşsunuz, eğitiminiz rezalet imiş. Kimse kimseyi para olmasın tanımazmış, akrabalık yok derecede, bunlara ne diyeceksin Sayın Toplum Yüksek Mühendisi kardeşim?
- Kardeşim diyorsun bana bak...
- Dilim sürçtü işte senden kardeş olmaz ben de biliyorum...
- Dünyanın her ülkesini istediğimiz anda karıştırırız...
- Ne geçecek elinize insanlar ölünce, sakat kalınca...
- Sen de anlamıyorsun bir şeyi birader, silah şirketlerimiz batsın mı? Yüz binlerce insan çalışıyor orada, onlar işsiz mi kalsın, onların çoluk çocukları var, sırtında gocukları var, yazık olmaz mı onlara?
- Bize yazık olmuyor onlara yazık... Çok kazık bu durum çok kazık...


Göz göze bir müddet bakışırız...


- Kaç tane nükleer bombanız var?
- Dolu dolu dünyayı yerle bir ederiz.
- Ne gerek var nükleere ona harcayacağınız paraları fakirlere dağıtsanız nasıl olur.
- Hiç iyi olmaz korkutuyoruz o bombalar ile düşmanlarımızı
- Onlarda da var ama.
- Olsun kim önce düğmeye basarsa artık.
- Milyarlarca insanı yok edeceksiniz bir an da yani. Siz de hiç vicdan denen şeyin kırıntısı yok mu?
- Daha önce de dedik ya kardeşim bizim vicdanımız cüzdanımızın içinde...
- Ne diyeyim, başarılar maşarılar dilemiyorum size Sayın Toplum Yüksek mühendisi kılıklı alçak adam, Allah cezanızı versin en kısa zamanda...
( Hem De Yükseğindenmişsiniz Bay Mühendis başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 14.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.