ZAMANIN KIYMETİNİ BİLMEK 

 Yaşadığımız ve nefes alıp verdiğimiz bu hayatta ne fırsatlar kaçırmışız kimbilir. Elimize geçen çok güzel zamanları değerlendirebiliyormuyuz? Yoksa elimize geçen fırsatları elimizin tersiyle itiyor muyuz? Örneğin; Bir fotbolcunun sahada oynarken ayağına gelen topu, o anda güzel bir şekilde değerlendirip kaleye atacağı gol gibi. O anda attın attın atmadınsa ''Artık o anı tekrar yakalayabilirmiyim? Diyerek eline geçen fırsatları değerlendirmek. 

Her elimize geçen saniyelik ve bizim aleyhimize olacak fırsatları değerlendirmeliyiz. Bir kuaför iş yerini yeni açmış. Ve gelen ilk müşterisi... Işte bu o anlık kuaför için bir fırsattır. Müşterisine verdiği hizmet onun için bundan sonra yıllarca ekmek teknesinde yani bu işte ekmek kazanacağı fırsat olacaktır. Şayet o anda müşterisine güzel bir hizmet vermemiş ise, müşteri gider artık geri dönmez.

 Hayatımız böyle güzel fırsatlarla dolu olacak belki, fakat değerlendirdiğimiz o anda işte mutlu olacağımız zamanlardir. Örneğin; Siyasetle uğraşan birisi, eline başkanlık veya milletvekili geçmiş. Işte eline geçen bu fırsatlarda halkına, milletine güzel şeyler sunmuşsa demeki o zaman eline geçen fırsatını güzel ve yararlı değerlendirmiştır . Fakat eğer eline geçen fırsatı değerlendirmemış ise, artık o anı bir kez daha belki hayatında yakalayamayacaktır. Iki arkadaşın yıllarca birbirini görmemesi ve birden bire karşılaşmaları gibi... Işte hayata nefes alıp vermek o kadar güzel ki tabiki yararlı bir şekilde yaşayabilene ve eline geçen her fırsatı değerlendirebilene.
 Çünkü yaşamımızda güzel olan her anı degerlendiremiyoruz. Artık şöyle bir etrafımıza bakma vakti geldi diye düşünüyorum. Muhakak elinize geçecek bir güzel zamanınız olacaktır. Işte O saniyelik ve belki yıllarca size huzur ve başarı getirecek o fırsatı bulacaksınızdır.

 Çocuklarınızla, ailenizle birlikte geçirdiğiniz her anın kıymetini bilin. Çünkü, çocuklar tekrar çocuk olmayacaklar. Onlarla yeri geldiğinde çocuklaşın. Onlarla geçireceğiniz her saniye çok değerlidir. Gençlerimizin her saniyesi çok kiymetli olmalı. Ve ellerine geçecek bir saniyelik başarıya götürecek fırsatları elinin tersiyle itmesinler. Çünkü herşey o an için geçerli. Sakın bunu unutmayalım. Herşeyi zamanında yapmak en doğru şeydir. Hayatınızda size şans getirecek ve sizin kaçırmayacağınız o an/ larınız olsun. 

                    Allah'a emanet olun.
                                        Kamile Özdemir 
( Zamanın Kıymetini Bilmek başlıklı yazı Kamile Özdem tarafından 30.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.