Sevgili 
Sana yazıyorum bugün, oturmuş bir sandalyenin üzerinde elimde bitmeye yakın bir kalemle. Yasemin kokuyor penceremin sol yanı. Bir hikayenin aklımda kalan yanları iç çekiyor bugün. Uzaklara dalıyor bir yanım. Yenik düşüyor her gece kalbimin sancıyan yeri, saati kurulmuş gibi. Çalıyor aklıma düştüğün her vakit kalbimin susturulmuş yanı.
 
Merhaba Sevgili, 
 
Telaşla yazıyorum bugün içimin özleyen yanlarını sana. Ah hasret... Nasılda kavrulur, durur. Bir gün deli gibi görme isteğine karşılık gelen cümle hangisi ? Sen hükmünde sana yenildiğimin göstergesi değil miydi bu ? Yoksa bu kadar özlemek niye ? Unutmak istemiyorum bir gece yarısı rüyamda gördüğüm seni. Bir uçurtmanın en güzel rengiydin bulutlara değen. Sen maviydin ve uçurtmanın ipinden tutmuştun sımsıkı, uçuyordum...
 
Yüreğime inşirah serinliği veren Sevgili,
Eksiğim... Bugünde , dünde, yarında. Yokluğunun varlığında seni her gün unutmamak için bir kaç anı hatırlayarak diriltiyorum kendimi. Mektuplarını okuyorum. Sonra her gün gönderdiğim cevapsız kalan mektuplarımı. Bir köşeye çekilip kelimelerini ezberime katıyorum. Sesini, sesini bazen anımsayamıyorum. Korkuyorum. İçime yersiz saplanan o korkunun ciğerlerime dokunduğunu biliyorum . 
Özlüyorum her sabah içimi titreten sesi... 
 
Geçmeyen, bitmeyen bir tadı var geçmişin . Her gün anımsadığım. Sahi sende anımsıyor musun aynı şen kahkahaları ? Saçma sapan şeylere istemsizce güldüğümüz vakitleri. Aynı anda aynı şeylere sustuğumuzu. 
 
Dediğini yapıyorum. Bugün listeme bir çiçek ismi daha ekledim. her birini ayrı seviyorum. Ama en çok küpe çiçeğini ve yasemini...
 
Varlığının her zerresinde hürriyeti yaşıyor kalbim. Oradasın biliyorum . Duyuyor kalbin beni. Kalbin beni hala biliyor değil mi ? 
 
Şimdi uzak bir düşün kıvılcımlarına yenik düşecek bir Merhaba’ ya isteğim.
Son bir kez gözlerine ait olma isteği.
Varlığına ait olma...
 
Bir şiir yazmaya niyet ediyorum her gece. Yüklemi öznesine bağlanan adın çıkıyor her hecesi. Yarım kalıyor şiirlerim. Öznelliğini yitiriyor kelimeler, sana karışıyor. Susuyorum...
 
Aciz bir sanrıyla irkiliyorum her sabah. Her sabah bir yolculuk başlıyor içimde sana doğru. Her gün yeniden tekrarlanan. 8/25 gün başlıyor. Aklımın ücra köşelerinde geçiyor senli yalnızlığım. Gün bitiyor, yolculuk sürüyor. Gece yarısı elimde kalemim uykuya yenik düşüyor bedenim ve her gece senli bir rüya başlıyor. Gün bitiyor. Ama sen hep aynı...
 
Sevgili, sessizliğine bugün de 
Merhaba...
( Merhaba başlıklı yazı Merveakyel tarafından 28.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.