Bir Ayrılma Ve Kırılma Noktası

 

  Bir ayrılma kırılma noktasına gelince insan dosttan ayrılınca, ya da yoldaki taşlar ayağa takılınca dostlardan ayrı kalınca, etrafını tanıdığın lakin tanımakta güçlük çektiği insanları görünce, insanın gönlüne kıymıklar batıyor. Oysa dünden tanıdıklarını bugün tanımaktan güçlük çekmek, yaşamalarımızı etkileyen kulvarlar da bir süreliğine ayrı kalmak hüzün ve acı veriyor! Oysa dün demli bir çayın koyuluğunda muhabbetle, vatan bayrak beka derken bugün bu değerler sonraya kalsın, dıştaki düşmanlarla bir olmayı utanç görmeyen, normal bir yaşantı şeklinde görenlerle kulvarlarda ayrı kalmak üzüntü ve acı veriyor.


  Bugün dün kucaklaştığımızdaki sıcaklığı bugün kaybetmiş olmak İstanbul’a ve bizlere yalanla dolanla çalanların, bugün onların safında olması yıktı diyebilirim. Kim kazanırsa kazansın tebrik ederim lakin bu öyle değil, dün istediği gibi küfür edenler milleti seçilmişleri aşağılayanların yanlarında dostlarımızın olması, kırgınlıktan öte bir yara açtı gönlümde. Bu yara elbette ki dik duruşumuzla yola devam edişimizle iyileşecek, lakin dostlarımızı dün sıcaklık duyarak sarıldıklarımız bugün buz gibi karşımızda buzdan insanlarla yan yana olması acı verdi!

 

  Dün icraatlarıyla insanları aşağılayanlar çevresine ne kadar faydalı olduğuna dair bir sorgulanmadan, toplumun örnek gösterdiği insanları aşağılamaktan çekinmeyen, bir genel başkanın ve onunla aynı safta olan insanı seçmek gönlümüzde yara açsa da, yılmadan doğruyu seçerek yalanları yıkarak yola devam edeceğimizde aşikârdır. İsterdim ki vatan bayrak millet beka diyen kim olursa olsun onun kazanmasıydı, lakin söylemleri batıyla endeksi hareketleri batıyı sevindiren adımları onları takip etmesiyle böylesine bir insanın seçilmesini, hiç istemezdim lakin seçildi. İstanbul’a hayırlı olsun diyeceğim, lakin hayırla işi olmayanlar ne hayır getirecek oda ayrı bir muamma! Selamlarımla.

Mehmet Aluç


( Bir Ayrılma Ve Kırılma Noktası... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 24.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.