Acayip bozulmuştu bana, hissediyordum bunu, yine de sesi pek çıkmazdı...Sıkıyorum onu farkındayım, hem de çok sıkıyorum ama, birazda kendi iyiliğim için. Ben onu sıkarken, o da karşımda bazı zaman bitme noktasına geliyor...

- Ben seni niye sıkıyorum biliyor musun?

- Hayır bilsem ne bilmesem ne, yine ne yapıp edip sıkacaksın illaki...

- Ben seni sıkınca zayıflıyorsun belki ama, benim de sağlığım önemli değil mi?

- Tabi ki canım önemli olmasına önemli de

- Eeeee sonra

- Hava aldırıyorsun bana ben de kuruyorum, sen bana hava aldırınca...

- Doğru da unutuyorum billahi...

- Unutma hemşehrim o kadar hizmet ediyorum sana bir teşekkür bile etmiyorsun.

- Canım başımın üstünde yerin var ne demek...

Bir müddet sessizlik olur...

- Haklısın ağzının açık kalmasını ben de istemiyorum.

- O zaman bana karşı daha dikkatli olmalısın dostum.

- Tabi ki tabi ki dostunum ben senin, bana hizmet ettiğin müddetçe...

- Hizmet ederim ama hizmetçin de değilim...

- O beyaz tenin içimi çok gıcıklıyor...

- O zaman çok sıkma beni, çok bunaltma...

- Ne yapayım o zaman sen söyle, temiz de kalmak istiyorum...

- Bitirdin beni, bitirdin, arkadaşlarımı da bitirdin, hep sen yaptın bunları da kimselerin de sesi çıkmadı sana karşı...

- Çok haklısın Allah var çok hizmet etti senin sülalen bana...

- Çocuklarının bile ağız kokusunu çektik.

- Doğru haklısın onlar da size minnettar gerçekten...

O sırada havada aydınlanmaya başlamıştır...

- Geçenlerde senin komşulardan birisi arkadaşımızın birisini bir sıkmış bir sıkmış, arkadaşımızın resmen içi dışına çıkmış.

- Hadi ya üzüldüm gerçekten.

- Allah'dan ki sen bizi o kadar sıkmıyorsun.

- Eee tabi az çok tasarrufu bilirim ben.

- Bilmeyenleri, bizi çok sıkanları biraz terbiye etmek lazım.

Bir yandan iş görülürken bir yandan da türkü mırıldanılmaktadır banyoda...

- Sade beni değil ağzının içine bakanları da bitirdin...

- Ne yapayım onlarsız da olmuyor ki...

- Olmaz tabi ben ve onlar bir bütünüz zaten.

- Vallahi ne diyeceğimi bilemiyorum sana ve senin ile beraber hareket edip de bizlere sağlık ve güzellikler verenlere...

- Ağzım açık kalıyor ağzım senin yaptıklarında sonra...

- Tamam dikkat edeceğim billahi bundan sonra ağzını açık bırakmamaya...

- Ha şöyle söz veriyor musun buna?

- Söz vermeyeyim de sonra sözümde duramam mahcup olurum sana ve senin yanındakilere...

- Tamam anladık söz vermiyorsan bile dikkat et hemşehrim, en nihayetinde biz diş macunlarının ağızları açık kaldı mı kuruyoruz, eriyip gidiyoruz ondan sonra... Fırçalarımızı da işin bitince iyice sudan geçir, iyi durula...

- Tamam tamam yapmaya çalışacağım.

- Yapmaya çalışma yap. Bir de gözünü seveyim dipten sık ne olursun bizim tüpümüzü, hem sen de tasarruf etmiş olursun. Hemen bitirme bizi canım Abim... Çok sıksan da biz yine de seninleyiz unutma...

( Çok Sıksan Da Biz Yinede Seninleyiz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 17.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.