Bir incelik yapacağım bir gün. Kalbime denk düşüreceğim kalbini. Nefes almanı isteyeceğim. Derin uzun soluklu bir nefes. Kalbin çarpacak. Soğuk ellerin daha da üşüyecek. Senli hücrelerdeki tenim ellerini bulduğunda can bulacak. Göz bebeklerindeki buğuyu dağıtacak az sonra gözlerine düşürdüğüm çocuk, elinden tutacak . Nasır tutan parmaklarının yolculuğuna çıkacak birazdan ellerim. Örme duvarlara dokunduğun ellerin gözlerimde canlanacak. Daha sıkı tutacağım o ellerini. Sen anlamayacaksın. Avuç içinden tutup tam da nasırlı yerlerinden öpeceğim . Ilık bahar rüzgarları yüzünde esecek. Yüzüne cennetin nuru düşecek. Gözlerin gökyüzü mavisine bulanacak. Kaybolacağım orda, sen bilmeyeceksin yine. Huzur bulacağım. tam şu anda ölsem mutluluktan ölürdüm diyeceğim. Ölsem mutluluktan….
Bir masala konu olacak hikayemizi baştan yazacağım. Bir adam ve bir kadın tesadüf-i … hayır tevafuk-u bir şekilde bir araya gelirler. Adam herşeyden umudunu kestiği bir anda içine umut tohumları eken bu kadına hayranlıkla bakarken göğünde uçan kuşlardan habersiz aşkı selamlar . Kadınsa adamın gözlerinin hüzünlü, elem dolu tarafından kendini alamamış ve kalbinin sesine kulak kesilmiş daha önce ezberinde olmamış , hiç duyulmamış, alışagelmişin dışında bir sesin varlığına gizliden şahitlik etmişti. Evren şahitlik etmişti iki ruhun nihayet-i buluşmasına.
Sarılalım demişti iç sesi. öyle bir sarılmalı ki bir kokmalıydık. Gözlerinin okyanus maviliğinde kaybolan ruhumu etime buldurmalı. Sarılmalı tenha sokak ortasında, yalnız bir sokak lambasının önünde . yazın ortasında kışın ayazını yaşatalım birbirine kavuşmuş tenlerimize. Soluğumuzu bir etmeli. Ayakları titremekten birbirine dolanmış o masum çocuklar olmalı. Çık gel . Bütün korkularım gibi şimdi çek al uyluk kemiğimden beni. Bilmediğim duyguları boynumdaki sıcaklıktan soluğunla bir ince  tel gibi çekip ızdırabıma son ver. Durma hadi. Ruhum intihar melodilerini çığırıyor gökyüzüne. Ağıt yakıyor gözlerim gözlerinin içli  türküsüne . Bir yanım yanıyor cayır cayır her taraf simsiyah...
Pencerede bir ses sela okuyor bir sabah vakti. Gözlerin gözlerimin önünde uyanıyorum yine bir rüyadan ibaret olma maviliğimize. Güneş doğuyor az sonra bizden ayrı . Güneş bugün de gökyüzünün sonsuz maviliğine açılıyor senden ayrı .senden gayrı ötede yaşam duruyor. bir mavilik istiyorum sana doğru.
Sen hangi maviliğin yolundasın öyle 
Gözlerindeki bizi bulmaya gelmeli söyle ! 
( Tevafuk başlıklı yazı Merveakyel tarafından 15.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.