yalan ile ilgili görsel sonucu


-Dün sen demedin mi arkadaşım için, gözünün üstünde kaşı var diye?


-Ben mi demişim, hem de dün? Şimdi burada karşısında bu sorulur mu? Dün sorsaydın cevap verirdim, yanlış anladığında meydana çıkardı!


-Ben mi yanlış anladım? Dün sen kahkahalar atarak söylüyordun, hem kaşının siyahlığı yakışmamış diyerekten?


-Ben hah hah güleyim boşa gitmesin! Ben bir defa öyle demedim ki… Sadece bazı insana siyah yakışmaz manasında söyledim.


-Bazısına yakışmaz, dün öyle demiyordun, suratını da şeytanlar görsün diyordun, bir insan bu kadar dürüst ve doğrucu olabilir mi diyordun?


-Senin niyetin arkadaşınla aramı bozarken, beni milletin karşısında küçük düşürmen, anlaşılmıştır niyetiniz, pes yani pes!


-Sen pes mi ediyorsun?


-Hayır, sana pes diyorum…


-Onca yalandan sonra özürde dilemeyecek misiniz?


-Neden dolayı özür dileyeceğim ki?


-Karakaş gözlerin elmas demediğiniz için değil tabi ki!


-Aslında benim sözlerimin doğruluğu, nasıl söyleyeyim ifade edeyim, anında anlaşılmaz az düşünmek gerek.


-Siz konuşurken az düşünerek konuşsanız, daha iyi olmaz mı?


-Bakış açısı aslında, sözlerim aklımdan kalıp olarak çıktığında, anlaşılması için bölünmesi gerekiyor, sizler anlarsınız diyerekten ben direk söylüyorum.


-Yani yerim dar, pas atamıyorum mu diyorsunuz?


-Bu şekilde olmasa da olabilir!


-Her attığınızın yalan, pardon gol olması mı gerekiyor?


-Atmayı çok severim, pardon gol atmayı, yine yanlış anlaşılmak istemem.


-Doğruyu söylerseniz neden yanlış anlaşılasınız ki?


-Bana göre doğru, size göre yanlış olabilir


-Siz beni baz alacağınıza toplumun değer yargılarını baz alarak konuşsanız.


-Bence konu anlaşılmıştır, her zaman doğru anlaşılmayı beklemiyorum ki?


-Doğruyu söylerseniz doğru anlaşılırsınız, yalana ne gerek var?


-Çok uzattınız…


-Hayır, uzatan sizsiniz kabul edin yalana ne gerek var, düşünmeden konuştum deyin, konuşma özürlüyüm deyin…


Mehmet Aluç
 
 
 

( İşte Yine Bir Tartışma Ve Yalan Rüzgrına Kapıldık Gidiyoruz... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 13.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.