Ömrümüzde Neyimiz Eksik?


Ä°lgili resim

 
Hiç şöyle aklı başında kendimize sorduk mu acaba ?Ömrümüzde neyimiz eksik? Ya da eksik yaptığımız nedir ki, eksik olan tam olmuyor diye? Şimdiye kadar bende hiç sormadım şu ana kadar! O kadar dünya meşguliyeti içindeyiz ki ne için kimin için ise? Kendimiz içinse bu kadarı çok fazla kendimiz için! Başkaları içinde bir şeyler yapmalıyız ki ve eksik olanımızda budur ki,  mutlu olamıyoruz! Bir yerlerden bir çığlık sesi geliyor benden bizden geliyor duymuyoruz demek ki bu soruyu sormak gerekirmiş ki duyalım bu çığlığı…

Matbaalar para basmaktan yoruldu biz hala yığmaktan yorulmadık! Harcayamadıktan dağıtarak ihtiyacı olana vermedikten sonra bom boş kağıt, israf çevreye çevremize zarar, harcamadıktan sonra vermedikten sonra neye yarar? Azı karar çoğu verirsen neye olsun ki zarar? Varınca mezarına verdiklerin elbette ki  seni karşılar ve sarar, bundan daha harikulade olan bir şey var mıdır ki kaçıyoruz edepsizce! Ah nefis ah şeytan ah dünya unutturdukça unutturuyorsun, lakin Alemlerin Rabbi Allah C.C. Her an hatırlattırıyor çok şükür. Sizler vurdukça yaraladıkça Allah C.C. Sarıyor şükür…
 
Rabbimizin yardımıyla artık gönlümüze yüzümüze ey dünya ey nefis ey  şeytan çöl sıcaklığını eştirtemeyeceksiniz, cennettin serinliği esecek Rabbim ve yardımıyla inşallah, her şeyin bir miadı var sizin de miadınız doldu artık. Bize hayatın gömleğini hırka diyerek boğazımızı sıkarcasına giydiremeyeceksiniz artık, farkındaysanız eczanelerde sağlığımız için “ Miadı geçen ilaçların üzeri kırmızı kalem ile çizilip, ilaç kutuları üzerinde görülecek şekilde“İMHA”yazılacak ve bir koli içerisine ayrılacaktır. “ diye talimatlar vardır, miadı dolmak budur, anlayana ,anlamayan anlamasada bir şey değişmeyecektir, vesselam, selamlarımla.
Mehmet Aluç
 
( Ömrümüzde Neyimiz Eksik başlıklı yazı kul mehmet tarafından 12.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.