Ben öyle sakin sakin o zibidinin çantasında duruyordum, Corentin Siamang denen salağın, yani anlamışsınızdır hemen kim olduğunu... Türk Futbolcular gelince hava alanına bu Corentin denen salak da hemen beni çantasından çıkartıp mikrofon kılığına sokmaya kalktı...

Vallahi pes doğrusu Emre’den de diğer Türk Futbolculardan da bendeniz fırça olarak özür dilerim. Ben dilerim de o salak Corentin dilemez... İnsanlık zaten bunların yakınlarından yörelerinden de geçmemiştir. Böyle saçmalıklar ile gündemde kalacaklarını, gündem yaratacaklarını zanneden sefil yaratıklardan biridir bu ve bunun gibiler...

Beni çantasından çıkarınca kullanacak zannettim, böyle bir salaklık, geri zekalılık örneği sergileyeceğini nereden bilebilirdim ki? Espri yapmışmış da mış mış arkadaş, hakaret etmek niyetinde değilmiş... Bak Corentin birader ben fırça olarak bile çok üzüldüm olaya, senin gibi salakları bu dünya, bu gezegen çok gördü, hepsi de unutuldu gitti, salaklıkları yanlarına kâr kalmadı...

Artık ihtiyarlayınca bu yaptığın salaklıkları torunlarına filan da anlatırsın belki de... ’’Ben bir zamanlar gençliğimde hava alanında bir Türk Futbolcuya espri olsun diye banyo fırçası bile tutmuştum.’’ diye... Torunlarında ’’Ne kadar salakmış sın be sen dede, bunu yaptın da eline ne geçti.’’ diyebilirler, vicdanlı çocuklar ise eğer, bunu da sakın unutma...

Bu salağın çantasında fırça olmak gerçekten çok utanç verici bir durum. Bir an önce beni kaybetse de beni başka bir gariban filan bulsa ben de ona hizmet etsem. Bunun salaklıklarından bıktım ve de usandım billahi... En nihayetinde 26 yaşında bir salak işte, normal yaşı 26 da zeka yaşını saptamakta zorlanabilir insan, 10 mudur, 12 midir, orası belli değil...
( Mikrofon Diye Tutulan Fırça başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 12.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.