Türkiye ve Avrupa 

Osmanlıya düşman olanlara bir bakalım, balkan savaşlarını çıkaranlara bir bakalım cumhuriyetten sonra medeniyet,insanlar hakları, medya hakları, hayvan hakları deyip bize yıllarca bunları öğretmek isteyenlere bir bakalım, bunların hepsi şu anda aynı hamam aynı tas,ve tarakla doğu akdeniz de toplandı gemiler denizde uçaklar kıbrıs rum kesiminde ve hala da yığınak var abd nin irani vurucam deyip asker göndermesi sanmayın ki İran içindir turkiyenin dogusu ypg ile silahlandi yani kuşatıldık bir savaşın çıkması an meselesi doğu akdenizde. bunlar çanakkaleden ders çıkaramamışlar içimizde ki hainleri vatanını satan şerefsizleri kullanıp istihbaratı alıyor batı ve abd hiç bir zaman bizimle dost olmadı dost göründüler lakin sömürmek istediler dost göründüler kafasını kaldıran başbakanlarımızı astılar zehirlediler komutanları öldürdüler,hafızamızı kaybetmedik gidin ellili,altmışlı, yetmişli seksenli yıllara,kafamızı kaldırdık darbe yaptırdılar, kafamızı kaldırdık sagcısın solcusun meselesi cıktı kardeşliği yakaladık Türksün,kürtsün meselesi cıktı, yetimlerin,mazlumlarin sesi olduk,işitsin deaşsın ıslamcı meselesi cıktı yıllarca terörle uğraştık bunları besleyen kimdi yine doğu akdenize gemi gönderenler değilmi artık kartlar açık oynanıyor şu bir kaç yılı savaş olmadan atlatırsak allahın izni ile bir başka türkiye OLACAK. 
Aslında oyun aynı oyuncular aynı fügüran değişikti,
Berbart shov un sözü  bu günler için tam isabet ne demiş ( kan kokusu almış köpek balığından dahada tehlikedir petrol kokusu alan amarika) doğu akdeniz bırakın ısınmayı artık kaynamaya başladı işte tam burda insanın aklına neler gelmiyor ki. 
Başına bir taş değse bir müslüman ülkenin hemen turkiyeden bir ses çıkar taş atma din kardeşime diye aç kalsa susuz kalsa hemen koşar, şu an bizim için haykıran hiç bir müslüman ülke yok ne tuaf demi sanki rabbim bu aziz millete bir başka his ve güç vermiş hep deriz ya türler islamin ordusu aynen öyle işte onur duyduğum gurur duyduğum bir milletim var ve bende o milletin bir varibiyim, islâmî Türklüğü savunmaktan şeref duyuyorum.
Sanmayın türkler savaştan korkar 
Savaş türklerin düğünüdür. 


ŞAIR YAZAR 
HARUN YILDIRIM 
( Türkıye Avrupa başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 8.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.