O kadar mutsuzumki nedenini bilmeme rağmen ona toz konduramıyorum 
onu o kadar çok seviyorumki beni üzmesine rağmen ona kızamıyorum.Onu o kadar çok seviyorumki kalbimden çıkarıp atamıyorum öyle nefret ediyorumki ve diyorumki isterse sürüm sürüm sürünsün ve onun acılarının üzerinde mutlu olayım diyordum ve ben Bunları hayal ederken bana isyan edecek kalbimi aklımı gözlerimin yaşını hesaba katmıyordum ama  gördümki KALBİMİN  AKLIMIN ve akan göz yaşlarımın incindiğini kırıldığını üzüldüğünü ve bana isyan ettiğini görünce  istemeyerekde olsa bir defa daha bana ve ona şans ver Tanrım dediğimi ve dudaklarımın titrediğini hissettim.Onu ne kadar çok sevdiğimi anladım ve birgün  denizin ufkunda güneşin batışını birlikte izler geçmişi ve maziyi anar ve yaşarız veb elki olurya dedim.
Mirşamoģlu
( Olurya... başlıklı yazı Mirşamoğlu tarafından 8.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.