Hey dostlar sizinde zaman zaman sinirlendiğiniz oluyor mu? Oluyordur mutlaka... Trafikte maganda dolu... Defalarca uyarılmalarına rağmen şoförler, yine makas atıyorlar, yine lastikleri cavlatıyorlar, yine hızlı ve tehlikeli araba kullanmaya kalkıyorlar... Yani illaki küfür ettirecekler bana bu insanoğlu insanlar... Hayvanoğlu hayvan dersem hayvanlara haksızlık etmiş olurum...

Bu sıralar bir çok yerde çocuklar kayboluyor, tecavüze uğruyor, kaçırılıyor, organ mafyasının eline düşünüyor. Yazıklar olsun, yazıklar bunu yapanlara... Hiç mi insanlık yok siz de? Hiç mi evlat sevgisi ya da ana baba sevgisi görmediniz... Allah belanızı versin en kısa zamanda... İllaki bela okutup yine beni günaha sokacaksınız...

Gelelim komşulara, komşuluk haklarına... Aynı apartmanda oturup da birbiriniz ile düşman oluyorsunuz. Asansörde bile birbirinize/birbirimize selam vermiyorsunuz... Oysa ki ''Komşu komşunun külüne muhtaç'' değil miydi? Ne çabuk unuttunuz... Tepemde çocuklarınızla tepinip dururken, hiç mi aklınıza gelmiyor, ev de sınavlara hazırlanan birisinin olduğu ya da bir hastanın olabileceği... Vah şu toplumun düştüğü duruma vah ki vah!

Kuyruklar da beklerken niye insanları itip kakıyorsunuz. İki dakika sonrada sen binersin otobüse ablacım, abicim... Bu mu medeni toplum, bunu insaniyetlik? Yaşlılara neden yer vermeyip de uyuma numarasına yatıyorsunuz? Anladık delikanlı belki sen de yorgunsun amma, o yaşlı teyze ya da amca senden daha yorgun, onun yorgunluğu hayatın yorgunluğu... İçimden yüzünüze karşı saydırıyorum böyle bir durumla karşılaştığımda bilesiniz...

Yakınımızdaki okulların öğrencilerine bakıyorum zaman zaman, her taraflarından laçkalık fışkırıyor. Ellerde sigaralar, neredeyse hocaların yüzüne karşı bile üfürecekler.... Biz de içtik lise yıllarında ama, gizli saklı içtik... Küfürlü konuşmalar zaten hiç ağızlardan eksik olmuyor, zibidilerin... Ben utanıyorum onların konuşmalarını duydukça... Yok, yok onlara da diyeceğim tek cümle ''Allah müstahakkınızı versin.''

Tepki göstermediğimiz zaman haksızlıklara toplum olarak ya da bireysel olarak tek tek, daha sonra önünü de alamayız kötülüklerin... Bir haksızlığı gördüğümüzde elimiz ile düzeltemiyorsak, dilimiz ile düzeltmeye çalışacağız, dilimiz ile de düzeltemiyorsak, en azından buğz edeceğiz ki buna da aslında ''İmanın en düşük derecesi.'' derler... Siz yine de adam gibi yaşamaya gayret edin de kimselere de kendinize küfür ettirmeyin...

( İlla Günaha Sokacaklar Beni başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.