Komedi programlarını severim sevmesine de bazı zamanda saçmaladıkları oluyor oynayanların ve tabi metin yazarlarının... Birçoklarınız seyrediyorsunuz benim gibi, her iki kanalda da oynayan komedi ağırlıklı programı... Geçmişte de oyunlarında bazı dini konuları skeç ile anlatırken yanlış yaptıklarını gözlemledim. Zaman zaman yine oluyor...

Bir iki hafta önce ki skeçte adam dedesini anlatıyor. Önce dedesini cepheye savaşa gönderiyor. Savaşa giden dede Sakarya Meydan Savaşında, bir bakıyor sonra tak topukkkk... Yine devam ediyor anlatan arkadaş. Dedesi Çanakkaleye gidiyor orada da cepheye ulaşıyor şöyle bir bakış fırlatıyor karşı tarafa, tak oradan da topukkkk.... Sonra başka bir cepheye gidiyor orada da aynı olay yaşanıyor dede yine tak topukkkk....

Güldürüyor, güldürmüyor değil, ama burada bilinçaltına verilen bir mesaj var. Siz de farkında olmadan yükleniyorsunuz bu mesajı... Adamın dedesi her ne hikmetse her gittiği cepheden kaçıyor... Kim bu adam o zaman ki Osmanlı, o zaman ki bir Türk her ne kadar skeç kahramanı, hayal kahramanı olsa da...

İnkar etmiyoruz az da olsa bazı münferit olaylar olmuştur geçmişte ki Birinci Dünya Savaşında ve Kurtuluş Savaşında cepheden kaçma olayı... Bunların da bir çoğu İstiklal Mahkemelerinde millete hesap vermişlerdir mutlaka...

Siz Türk Askerini, Mehmetçiği başka orduların askerleri ile karıştırıyorsunuz herhalde... Türk Askeri niye kaçsın ki cepheden? Şehit olursa cennet müjdesi var, yok olmaz da yaralanır gazi olursa, O'nun için göğsüne takacağı madalya en büyük şeref... Onurlanmış bir asker olacak o zaman da...

Gülmek illaki güzeldir, ancak Türk Toplumunun dini ve milli hassasiyetlerini, komedi programı yapan ve de özellikle de metin yazarlarının dikkate alması gerekir... Hele hele de dini ve milli konularda yapılan skeçler inanan insanlarımızı rencide edebilir ki bu çok tehlikelidir... Kısaca kaş yapalım derken göz çıkarmış olursunuz ki sonrası çok acı olur...

( Dikkat Etmeleri Lazım Metin Yazarlarının başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 30.05.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.