Deneme / Hayata Dair Denemeler

Eklenme Tarihi : 22.05.2019
Okunma Sayısı : 1425
Yorum Sayısı : 1
TARAMA ÖZÜRLÜ DOSTLARA MORAL DOPİNGİ
İkide bir aynada, saçlarına bakıp durma sen de böyle. Saçların dökülmüş işte, bizim de döküldü, ne olacak?
Filim mi çevireceksin. Akıl saçta değil baştadır.
Gidenin değil, kalanın hesabı vardır.
Umutlar yaralı, insanlık kan ağlıyor, sen ise ayna karşısında, oyunda oynaştasın.
Karanlığa karşı sen de bir mum yak.
En azından bir mum bul, yanan bir mum ol, bu yolda üretim yapanlara yardımcı ol.
Saçların dökülünce, bırak da berberler üzülsün müşterim azaldı diye.
İşleyen demir ışıldar.
Örtü kalkmış, maden ortaya çıkmış işte.
Her varoluş, hedefine doğru eğilip erirken, sen mumya gibi dünyada kazık mı kalacaksın.
Saçlarını değil, aklını kullan şeker kardeşim.
Sevgilerimle
Ali Rıza Malkoç
( Tarama Özürlü Dostlara Moral Dopingi başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 22.05.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.