Türk Milleti Zekidir Çalışkandır.


 19 mayıs ile ilgili görsel sonucu


Türk milleti zekidir çalışkandır, belki o zamanlar için öyledir ama bakın etrafınıza bir grup almış diline bu sözün tam tersini, yapılan hizmetleri hizmetten çalışmaları tembellik görerek, batıya şikâyet ederek gözümüze sokmaktadır. Bu sözü söyleyen Atatürk, mezarında kalksa bu grubun yüzüne tükürür hatta bu ülkeden sürgün eder. Köprüler yapılır gereksiz der üstünden geçerler rahatlıkla, tüneller inşa edilir ne gereği var diye şikâyet ederler, gözlerini kırpmadan üç beş saatlik yolu yarım saatte geçer giderler, aslında Türk milleti içinde bazıları nankördür bazıları çalışkan ve zekidir, siz o nankörler bakmadan yolunuza devem edin derdi Atatürk bugün hayatta olsaydı.

 

Öyle ise hiçbir şey yapmayanlar hiçbir şey yapmadan, çalışanları hor görerek küçümseyerek nasıl çalışkan ve zeki olabilir? Bizi içten bölerek, muasır medeniyetler dediği sömürgeci batının uşağı olarak ancak uşak rolünü ezberler ve oynar diyeceğim! Yoksa bunun nasıl başka bir izahı ve yorumu olabilir ki? Bir bakış kör iken konuşan dil doğruyu söylemeyen dil lal ise bunun adını ne koyabiliriz Medeniyet mi? Göz görmüyorsa nasıl medeniyet kurulur? Dil doğruyu söylemiyorsa nasıl medeni olunur ki? Milli şairimiz Mehmet Akif Ersoy ne demiş ”Medeniyet dediğiniz tek dişi kalmış canavar”.

 

İdrak seviyesinde her şeyi anlamamamız için gayret içinde olan batı ve içimizdeki bu tembeller ne kadar gayret etse de, idrak ile anlamamızın önüne set çekemeyeceklerdir. Onlar idraksizlikleriyle insanları sömürerek kazanç sağlamanın peşinde koşarken, bizlerin vatan aşkıyla insanı sevme aşkıyla kardeşliğimizi anlamalarını beklemiyoruz, beklemek içinde umut taşıyanlardan bir şeyler beklenir, nefret yıkım sömürü taşıyanlardan bir şeyler beklenilmez onlarla yol alınınca yıkım vahşet gözyaşı zulüm beklenilir ancak. Sahip olduğu sömürü zulmü bünyesinde taşıyanlar iyiliği medeniyeti özgürlüğü insanlığı bilemezler, bunu onlardan bekleyenler ise sadece aptallardır, dün 19 Mayıs ta Samsuna çıkan vatan bayrak aşkıyla yaşayanların yüzüncü yılında batılı düşmanlarının yıkılışını bizler kutlarken, hala bu şahlanıştan ders çıkarmayan içteki ve düşmanların sırtı kaşınmaktadır ve iyi bir kaşınmayı da hak ediyorlardır, vesselam. Selamlarımla.

Mehmet Aluç


( Türk Milleti Zekidir Çalışkandır. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 19.05.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.